István Márta chose two sculptures for his multimedia sound performance: The Step Roots’ Motor, which is Galántai’s only statue that works with electricity, and the one entitled Step-Sandwich Longing for the Future, which is not even an acoustic sculpture. He used every object as an instrument, including the tools (scissors, spanner, screwdriver, etc.) he brought with himself. He drummed on the sculptures, mixed all the sounds and used effects, improvised according to his momentary sensations of space and time, and even included his Kapolcs video piece in his improvised composition.
Márta István multimédia hang-performanszához két szobrot választott ki:
A lépésgyökerek motorját, amely Galántai egyetlen árammal működő szobra, és a Jövővágyas lépésszendvics címűt, amely nem is akusztikus szobor. Minden tárgyat hangszerként használt, ugyanúgy mint saját hozott szerszámait (olló, csavarkulcs, csavarhúzó stb.). Dobolt a szobrokon, a posztamensen, minden hangot összekervert és effektezett, a pillanatnyi tér- és időérzékelésének megfelelően improvizált, még a kapolcsi videódarabját is beolvasztotta a rögtönzött kompozícióba.