A hóbagoly sem akar látszani, ám létezni igen, és az eszkimók fehér pajzsa is ilyen, amikor vadászni mennek és a jegesmedve is utálja, ha feltűnő és ó a botsáskát ki látja meg!

Tehát: álcázás, megmutatás és eltüntetés.

Hiszen álcázom, amit mutatni akarok, eltüntetem, amit megmutattam, megmutatom, amit eltüntetek, álcázom az eltüntetést vagy megmutatom az álcázást.

„A FESTMÉNY ÁLCÁZOTT VÁSZON”

A festmény alatt a vászon láthatatlan, pszeudo-semmin fekszik a kép.
Csakhogy más az álcázás vagy az eltűntetés a személy felől vagy a környezet felől nézve. Az exhibíció a személy felől feltárás, bemutatás, feltüntetés.
Az álcázás beburkolózás, hamis köntösbe bújás, becsapás vagy a pszeudo felől nézve rádöbbentés. A környezet felől nézve átverés vagy rádöbbentés.

Az eltüntetés megsemmisítés.

Az álcázás, az exhibició és az eltüntetés a környezet felől nézve is hasonló, csak azt a személy éli át, vagyis elleplez, megmutat, eltüntet /pl. betilt/.

Ezek a PSZEUDO-SEMMI értelmezései.

Tehát ismét elmondom: álcázom, amit mutatni akarok, eltüntetem, amit megmutattam, megmutatom, amit eltüntetek, álcázom az eltüntetést, vagy leleplezem az álcázást.

„A FESTMÉNY ÁLCÁZOTT VÁSZON”

A semmiből is kiindulhat ez a hármasság. Nézzünk egy halmazt: / semmi / egyenlő nulla./ Nulla, egy / egyenlő kettő. / Nulla, egy, kettő/ egyenlő három.