EXIT / KIJÁRAT -
WORD EVENT / EXIT
George BRECHT - Chair Event, 1966 -
CHAIR EVENT
George BRECHT - Wateryam
George Brecht, 1964, portrait by George Maciunas (Water Yam, First Edition, 1963)
THREE AQUEOUS EVENTS
George Brecht fluxus debris!
George Brecht fluxus partitúrák
Henry Flynt: A fluxus, ahogyan ma látjuk, abból a jelentéktelen és együgyű gesztusművészetből nőtt ki,
amely főként George Brecht nevéhez köthető. (Mutációk az avantgárdban)
Allan Kaprow: George Brecht 1959-1962-es Eventjeinek, "eseményeinek" szövegei még az enyémeknél is semlegesebbek, de azoktól eltérően valószínűleg nem váltottak ki interperszonális akciót. Leginkább filozófiai hajlamból született, de nem túl elmélyült, finoman áttetsző gondolatokhoz hasonlíthatnám őket. A kis kártyákra nyomtatott szövegek egyfajta gyorsírásnak tűntek, vagy fejezet nélküli, fejezet végi jegyzeteknek. Nyelvezetük, akárcsak méretük, minimális volt, tovább nem ragozható, hatókörük vagy működési terük látszólag éppoly kicsi, mint horderejük. Az embernek az volt a benyomása, hogy nem sokat lehet kezdeni velük, de igen megkapóak és nagyon elegánsak voltak. (A nem-szinházi performansz)
George Brecht's Drip Music performed
at Tate Modern in May 2008
during the UBS Long Weekend.
FLUXCONCERT 20090220-21
Two evening performances of event scores
written by Fluxus pioneer George Brecht
George BRECHT and Robert FILLIOU -
EASTERN DAYLIGHT FLUX TIME, 1967
George Brecht with
Robert Filliou at La Cédille qui sourit, rue des May,
Villefranche-sur-mer, 1965-1968.
George Brecht és
Robert Filliou Villefranche-sur-Merben működtették
“A mosolygó cédille” nevű galériát.
This spontaneous book work is the result of
drawings made collaboratively
by George Brecht and
Stefan Wewerka.
(
Edition Hundertmark)
Michael Nyman - Interjú George Brechttel
Chemistry Music, 1969-89, signed, 1170x1020 mm, Ed. Conz, 20 copies, silkscreen on cloth.
Sebők Zoltán: George Brecht (Artportál)
ARTPOOL'S FLUXUS LIBRARY
– George Brecht –
ARTPOOL FLUXUS KÖNYVTÁR
Tót Endre - Öröm-kérdőív
(kitöltötte: George Brecht) 1974
Endre Tót - Gladness Questionnaire
(filled out by George Brecht)
George Brecht photocopy page
by Ray Johnson (1994)
Geoff Hendricks: If "I" become "you" then
the "artist" becomes "curator" and
I would curate into the exhibition
George Brecht's TWO EXERCISES.
Geoff Hendricks: Ha az "én"-ből" te" lesz,
akkor a "művészből" lesz a "kurátor",
én pedig kurátorként beveszem a kiállításba
George Brecht KÉT GYAKORLATÁT.