A Ludwig gyűjtemény / Aus Der Sammlung Ludwig, Magyar Nemzeti Galéria, Budapest, 1987, 119 p., ill., színes, ff
A művészi szolidaritás hálózatai. Történetek és kísértetek a „Nemzetközi kiállítás Palesztináért” 1978 nyomában / Cartography of Artist Solidarities. Narratives and Ghosts from the International Art Exhibition for Palestine, 1978, tranzit.hu, Budapest, 2016, ca. 24 p., ill, színes
Acocella, Alessandra - Toschi, Caterina (eds.): Arte a Firenze 1970-2015. Una città in prospettiva,
Teoria delle arti e cultura visuale, Quodlibet Studio, Macerata, 2016, pp. 464, ill., ff, színes
Adorján Viktor: Szegény Színház. A Jerzy Grotowski által vezetett társulat színházi kutatásai az 1959-1970 közötti időszakban, Theatron. Színháztudományi periodika, Vol. 7., No. 3-4., Theatron Társulás, Budapest, 2008. (ősz-tél), 136 p., ill., ff
Agorà grandi formati – Arte in Piazza 8. edizione, Bordighera, Italy, 2001, 56 p., ill., ff és színes
Agorà grandi formati – Arte in Piazza 9. edizione, Bordighera, Italy, 2002, 58 p., ill., ff és színes
Alexander, Darsie – Bartholomew Ryan (eds.): International Pop, Walker Art Center, Minneapolis, 2015, 398 p., ill., színes
All mounds can be seen from my Window, Bunkier Sztuki Gallery of Contemporary Art, Kraków, 2016, o.n. (ca. 48 p.), ill., ff
Allen, Gwen (ed.): The Magazine, Documents of Contemporary Art, Whitechapel Gallery, London – The MIT Press, Cambridge, Massachusetts, 2016, 240 p.
Altshuler, Bruce: Biennials and Beyond – Exhibitions That Made Art History: 1962-2002, Phaidon Press Limited, London, 2013, 402 p., ill., színes
András Edit (ed.): Dilemma. Three Central-European Versions of Ilona Németh’s Exhibition / Németh Ilona kiállításának három közép-eupai változata / Tri stredoeurópske varianty vystavy Ilony Németh, Kalligram, Pozsony, 2013, 352 p. ff., ill
Andrea Kopecká Black Spaces, Freshmen’s Gallery, Bratislava, 2016, o.n. (12 p.), ill., színes
Angel Judit – Eliska Mazalanová (eds.): Small Big World / Maly Velkysvet, tranzit.sk, Bratislava, 2016, o.n. (36 p.), ill., színes
Angelus Iván – Böröcz András – Roskó Gábor: Beszélgetés Böröcz Andrással és Roskó Gáborral Erdély Miklósról, az INDIGO-ról, in: Budapest Kortárstánc Főiskola – MTA Táncművészeti Munkacsoport, Reflektív füzetek No. 3., Új Előadóművészeti Alapítvány, Budapest, 2012. szeptember, 22 p.
Anna Zaradny. Rondo Denoting Circle / The Second Polish Exhibition of Graphic Symbols. Snakes, Daggers and Rose Petals, Bunkier Sztuki Gallery of Contemporary Art, Kraków, 2016, 32 p., ill., ff
Art Market Budapest 2016, Edge Communications, Budapest, 2016, 346 p., ill., ff és színes
Augé, Marc: Egy etnológus a metróban, Elmegyakorlat, Műcsarnok-könyvek 14., Műcsarnok, Budapest, 2013, 64 p.
Augé, Marc: Séta a Luxembourg-kerten át. Párizs, 1984. július 20. Etnoregény: egy nap története Franciaországban a szokások, az elmélet és a boldogság szemszögéből vizsgálva, Elmegyakorlat, Műcsarnok-könyvek 15., Műcsarnok, Budapest, 2013, 156 p.
Az „Élő művészetért”, Élő Művészetért Alapítvány, Budapest, 2002, o.n., (36 p.), ill., színes
Babias, Marius – Birgit Eusterschulte – Stella Rollig (eds.): René Block. Ich kenne kein Weekend. Ausstellungsprojekte, Texte und Dokumente seit 1964., n.b.k. Ausstellungen, Band 18, Verlag der Bucchandlung Walther König, Köln, 2016, 532 p., ill., ff
Badovinac, Zdenka – Eda Cufer – Anthony Gardner (eds.): NSK. From Kapital to Capital. Neue Slowenische Kunst. An Event of the Final Decade of Yugoslavia, Moderne galerija, Ljubljana – The MIT Press, Cambridge (Mass.), 2015, 548 p., ill. ff és színes
Bailey, Robert: Art & Language International: Conceptual Art between Art Worlds, Duke University Press, Durham and London, 2016, 240 p., ill., ff
Baksai József: Etűdök. A Gyermekjátékok című sorozathoz, Studio 1900 Galéria, Budapest, 2003, o.n. (52 p.), ill., ff
Balázsovics Mihály: A fákkal a folyóval, Magvető Könyvkiadó, Budapest, 1977, 129 p.
Bálint István: Arthur és Franz, Magvető Kiadó, Budapest, 1972, 95 p.
Bán András – Novotny Tihamér: Bukta Imre, Új Művészet Könyvek 10., Új Művészet Kiadó, Budapest, 1998, 212 p., ill., ff és színes
Bátorová, Andrea: Aktionskunt in der Slowakei in den 1960er Jahren. Aktionen von Alex Mlynarcik, Theorie der Gegenwartskunst, Band 16, LIT Verlag, Berlin, 2009, 408 p., ill., ff
Bazin, Jérôme – Pascal Dubourg Glatigny – Piotr Piotrowski (eds.): Art beyond Borders: Artistic Exchange in Communist Europe [1945-1989], Leipzig Studies on the History and Culture of East-Central Europe, Volume III., CEU Press, Budapest, 2016, 530 p., ill., ff és színes
Beke László – Horányi Özséb (eds.): Utak a vizuális kultúrához II. Németh Lajos 50. születésnapjára, Országos Oktatástechnikai Központ, Veszprém – MTA Vizuális Kultúrakutató Munkabizottság, Budapest, 1979, 247 p.
Benetton, Luciano – Horányi Attila – Claudio Scorretti: Overture Hungary. Contemporary Artists from Hungary, Imago Mundi - Luciano Benetton Collection, Fabrica, Ponzano Veneto, Italy, 2014, 336 p., ill., színes
Berghaus, Günther: Avant-garde Performance. Live Events and Electronic Technologies, Palgrave Macmillan, New York, 2005, 374 p., ill., ff
Beuys, Kantor, Demarco, Mocak (Museum of Contemporary Art in Krakow), Krakow, 2015, 136 p., ill., ff
Beyond Corrupted Eye. Akumulatory 2 Gallery, 1972-1990 / Nieprzekupne oko. Galeria Akumulatory 2, 1972-1990, Mocak (Museum of Contemporary Art in Krakow), Krakow, 2013, 48 p., ill., színes
Bierman, John: Wallenberg, ABC Független Kiadó, Budapest, 1985, 142 p.
Bigi, Flavia: Would You Fly with Me?, saját kiadás, 2016, o.n. (ca. 200 p.), ill., színes
Birkás Ákos: A festő dolga, MODEM, Debrecen, 2014, 104 p., ill., színes
Bíró József: Trakta ( - mini – prózák - ), Hungarovox Kiadó, Budapest, 2003, 80 p.
Black and White or Die! Andrea Kopecká, Peter Cvik, Ján Hrcka, Milos Alexander Bazovsky Gallery, Trencine, 2016, o.n. (30 p. + 42 p.), ill., színes
(kiállítás)
Blaine, Julien: 2013 Recueil, Année impaire premiere, Éditions Impaires, Vérone, 2014, 240 p., ill., színes
Blaine, Julien: 2015 Recueil, Anéée impaire seconde, Éditions Impaires, Vérone, 2016, 224 p., ill., színes
Blaine, Julien: Ce petit nuage a l’air bête, Collection Petit VA!, Centre Créations pour l’Enfance, Tinqueux, 2014, 26 p., ill., ff.
Blaine, Julien: Il Spermato Zoo, INVECE No. 0 (décembre 2012), Al Dante, Marseille, 2012, 96 p., ill, színes
Blaine, Julien: Mary Read et ses accolytes, INVECE No. 1. (octobre 2013), Al Dante, Marseille, 2013, 176 p., ill., színes
Blaine, Julien (ed.): CIMENDEF & les hommes libres, INVECE No. 3. (octobre 2015), Al Dante, Marseille, 2015, 176 p., ill, színes
Blaine, Julien (ed.): Rain in the Face & ses guerriers, INVECE No. 2. (octobre 2014), Al Dante, Marseille, 2014, 176 p., ill., színes
Blaine, Julien (ed): Bye Bye Mail Art, INVECE No 4., Al Dante, Marseille – Éditions K’A, 2016, 60 p., ill., színes
Blaskó Ágnes – Margitházi Beja (eds.): Vizuális kommunikáció. Szöveggyűjtemény, Képfilozófiák, Typotex, Budapest, 2010, 440 p., ill., ff
Bódy Gábor: Végtelen kép. Bódy Gábor írásai, Pesti Szalon Könyvkiadó, Budapest, 1996, 404 p., + 16 p., illusztráció, ff., színes
Body Parts, The Mail Box Gallery - Larry Rippel, Pittsburgh, Pennsylvania, USA, 1983, 16 p.
Bodzianowski, Cezary – Monika Chojnicka: Riders not easy. Bodzianowksi - Chojnicka, Galeria Labirynt, Lublin, 2014, 40 p., ill., színes
Boschiero, Nicoletta – Dogheria, Duccio: Performance. Corpo privato e corpo sociale, Casa d'Arte Futurista Depero, Mart, Trento- Rovereto, 2016, 166 p, ill., ff., színes
Bourdieu, Pierre: A művészet szabályai. Az irodalmi mező genezise és struktúrája, Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, Budapest, 2013, 368 p.
Bruscky, Paulo – Adolfo Montejo Navas: POIeSIS BRuSCKy, Associação para o Patronato Contemporâneo (apc) – Cosac Naify, São Paulo, Brazil, 2013, 322 p., ill., ff és színes
Bukta. Dorf-Weltkunst, Balassi Intézet – Collegium Hungaricum Wien, 2016, 32 p., ill., színes
(facebook event)
Camnitzer, Luis: Conceptualism in Latin American Art: Didactics of Liberation, University of Texas Press, Austin, 2007, 348 p., ill., ff és színes
Clair, Jean: Marcel Duchamp, avagy a nagy fikció. Kísérlet a Nagy üveg mítoszanalízisére, Imago, Corvina Kiadó, Budapest, 1988, 107 p., ill., ff
Coast of Goofness. Milan Tittel, Matej Gavula, Miroslav Csölle, ALCN#11, Apart Label, Bratislava, Slovakia, 2014, o.n. (36 p.) + 4 p. sárga, ill., színes
DADA 100 1916-2016. A Dada Centenárium Előkészítő Bizottság 10 éve, Avantgarde 100 (Rőczei György), Budapest, 2016, 116 p., ill., ff (számozott: 72/100)
Danek, Ladislav – Pavel Zatloukal (eds.) Skleník. Kapitoly z dejin olomucke vytvarné kultury 1969-1989, Muzeum umení Olomuc, Olomuc, 2009, 368 p., ill., színes
Dárdai Zsuzsa – Saxon Szász János (eds.): Kép és szöveg / Picture and Text, Magyar Fotográfiai Múzeum, Kecskemét – Árnyékkötők Alapítvány, Budapest, 1998, 48 p., ill., ff
Dénes Imre: PLT/11 (Plateau 11). live-art ‘zine, Dénes Imre, Monor, 2016, 24 p., ill., ff
Dénes József: Szökésben. Dönci visszaemlékezései, Jaffa Kiadó, Budapest, 2016, 376 p., ill., ff
Derkó 2016. Derkovits Gyula Képzőművészeti Ösztöndíjasok, Műcsarnok, Budapest, 2016, 8 p., ill., színes
Dialogi Labiryntu / Labirynt Dialogues, Galeria Labirynt, Lublin, 2012, 96 p., ill., színes
Didi-Huberman, Georges: Csillagrepedés. Beszélgetés Hantaival, Elmegyakorlat, Műcsarnok-könyvek 16., Műcsarnok, Budapest, 2013, 96 p., ill., ff
Didi-Huberman, Georges: Hasonlóság és érintkezés – A lenyomat archeológiája, anakronizmusa és modernsége, Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, Budapest, 2014, 270 p.
Diplomakatalógus ‘97, Magyar Képzőművészeti Főiskola, Szobrász Tanszék, Magyar Képzőművészeti Főiskola, Szobrász Tanszék, Budapest, 1997, 35 p., ill., ff.,
Dominik Lejman, Sztuka XXI wieku, 1, Galeria Labirynt, Lublin, 2013, 64 p., ill., színes
Duration. Martin Vongrej, ALCN#12, Apart Label, Bratislava, Slovakia, 2015, 52 p.
Előtérben a háttér / Background in the Foreground, Omnivore Gallery, Budapest, 2016, 20 p., ill., színes
Endospores, Bunkier Sztuki Gallery of Contemporary Art, Krakow, 2015, 24 p., ill. ff
Ernst Jandl: A nemkívánatos személy. Válogatott versek, Ferenczy Könyvkiadó, Budapest, 1995, 220 p.
Fameli, Pasquale: Gian Paolo Roffi La quadratura del cerchio, Campanotto Editore, Udine, 2016, 128 p., ill., színes, ff
Fichter-Wöß, Martin – Brigitte Marschell (eds.): Wolf Vostell. Leben dé-coll/AGIEREN, Maske und Kothurn. Internationale Beitrage zur Theater-, Film- und Medienwissenschaft, Vol. 59., No. 1-2., Böhlau Verlag, Wien-Köln-Weimar, 2013, 176 p., ill., ff és színes
Folie, Sabine (ed.): Peter Downsbrough. From To, MAC’s, Hornu – S.M.A.K., Ghent, Belgium, 2016, 116 p., ill., színes
Fontana, Giovanni – Nicola Frangione – Roberto Rossini (eds.): Italian Performance Art. Percorsi e protagonisti della action art italiana, Sagep Editori, Genova, 2015, 382 p., ill, ff és színes
Forgács Éva: A Duna Los Angelesben. Művészeti írások, Kijárat Kiadó, Budapest, 2006, 288 p., ill., ff
Frazon Zsófia: Múzeum és kiállítás. Az újrarajzolás terei, Kommunikáció- és Kultúratudományi Tanulmányok, Gondolat Kiadó, Budapest – PTE Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék, Pécs, 2011, 308 p., ill., ff
(letölthető doktori 2009)
G. Komoróczy Emőke: Avantgárd kontinuitás a XX. században. A párizsi Magyar Műhely és köre, Hét Krajcár Kiadó, Budapest, 2016, 667 p.
Gábor Áron (Örvény, Badacsony, Róma, Fej / Whirlpool, Badacsony, Rome, Head), Budapest, 1996, 48 p., ill., színes (katalógus)
Gábor Áron, Fiatal Művészek Klubja, Budapest, é.n. (1982?), 2 + 4 p., ill., színes (katalógus)
Gábor Áron. Fény labirintus / Light Labyrinth, Mai magyar képzőművészet No. 14, Faur Zsófia Galéria és Könyvkiadó, Budapest, 2013, 84 p., ill., színes (katalógus)
Gábor Áron. Körkérdés 1979-1991, Pauker Collection No. 23, Pauker Holding Kft., Budapest, 2015, 72 p. ill., színes (katalógus)
(facebook esemény)
Gábor Áron. Lélegző fény, Garantiqa, Budapest, 2010, 4 p., ill., színes (katalógus)
Gábor Áron. Mediterráneum. Róma–Badacsony–Lisszabon, Művészetek Háza, Veszprém, 2004, 8 p., ill., színes
Gábor Áron. Mélység vonzásában / Under the Spell of Depth, Raiffeisen Galéria, Budapest, 2014, 6 p., ill., színes (katalógus)
Gábor Áron. Örvény, Badacsony, Róma, Fej, Aranykert / Whirlpool, Badacsony, Rome, Head, Golden Garden, Art-Craft Stúdió, Budapest, 2000, 126 p., ill., színes (katalógus)
Gábor Áron. Szín-tézis / Synthesis, Art-Craft Stúdió, Budapest, 2009, 40 p., ill., színes (katalógus)
Gardner, Anthony: Politically Unbecoming. Postsocialist Art against Democracy, The MIT Press, Cambridge, Massachusetts, London, 2015, 338 p., ill., ff és színes
Garghetti, Fabrizio: Histoire photographique de l’avantgarde contemporaine 1968-2012 / Storia Fotografica dell’avanguardia contemporanea 1968-2012, Musée d’Art Contemporain de Marseille (MAC), Marseille, 2016, s.p., ill., ff
(link a kiállításhoz)
George F. Maciunas. Birth of Fluxus, Kalejdoskop Förlag, Lund, 2015, 6 + 1 p. (diagram plakát), ill., ff
Goldie, Peter – Elisabeth Schellekens: Who’s Afraid of Conceptual Art?, Routledge, London and New York, 2010, 152 p., ill., ff
Greenberg, Clement: Művészet és kultúra, Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, Budapest, 2013, 203 p.
Gregoric, Alenka – Suzana Milevska (ed.) Inside Out - Not So White Cube / Narobe obrnjeno - ne tako bela kocka, City Art Gallery Ljubljana, Ljubljana, 2015, 176 p., ill., színes
Grún, Daniel (ed.): Panfília. Milan Adamciak, ALCN#14, Apart Label, Bratislava, Slovakia, 2016, o.n. (ca. 48 p.), ill., színes
Guld Ádám – Havasréti József (eds): Zenei szubkultúrák médiareprezentációja. Stílusok, színterek, identitáspolitikák, Kommunikáció- és Kultúratudományi Tanulmányok, Gondolat Kiadó, Budapest – PTE Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék, PTE - Zenélő Egyetem, Pécs, 2012, 266 p.
(konferencia programja)
Gulyás Gábor (ed.): ArtCapital magazin. Szentendre, a képzőművészet magyar fővárosa (Nulladik év), Ferenczy Múzeumi Centrum, Szentendre, 2016, 64 p., ill., színes (folyóirat)
Gyarmathy Katalin – Lévay Jenő (eds.): Szamizdat ‘81-89, Válogatás a Hírmondó című folyóiratból, AB-Beszélő Kft, Budapest, 1990, 527 p., ill., ff
György Péter: A hatalom képzete. Állami kultúra és művészet 1957 és 1980 között, Magvetö, Budapest, 2014, 480 p., ill.,
Gyurkó László: Arcképvázlat történelmi háttérrel, Magvető Kiadó, Budapest, 1982, 386 p.
Haász Ágnes (ed.): Digitális Agóra. I. Nemzetközi Digitális Triennálé / Agora Digital. 1st International Digital Art Triennial, Magyar Elektrográfiai Társaság (MET), Budapest, 2016, 166 p., ill., színes
Hainke, Wolfgang: W(h)ale – On View, H&H Schierbrok Edition, 682 + ca 60 p., ill., színes
Haraszti Miklós – Kis János – Kőszeg Ferenc (et al.): Beszélő Összkiadás 1981-1989 (1. kötet), AB-Beszélő Kiadó, Budapest, 1992, 766 p., ill., ff
Harding, James M.: The Ghosts of the Avant-Garde(s). Exorcising Experimental Theater and Performance, University Of Michigan Press, Ann Arbor, 2016, 234 p., ill., ff
Házas Nikoletta: A dobozba zárt gondolat. Marcel Duchamp, Láthatatlan Múzeum, L’Harmattan Kiadó, Budapest, 2009, 132 p., ill., ff
Hegyi Lóránd: Avantgarde és transzavantgarde. A modern művészet korszakai, Magvető Könyvkiadó, Budapest, 1986, 520 p.
Hill, Craig – Nico Vassilakis: The Last VISPO Anthology: Visual Poetry 1998-2008, Fantagraphics Books, Seattle, Washington, USA, 2012, 338 p., ill., színes
Hirka, AleXander (ed.): International Bob Dylan Mail Art Exhibition Catalog, Alexander Igloo, New York, USA, 1983, 44 p.
Hock, Beata (ed.): Doing culture under state-socialsm: Actors, events and interconnections, Comparativ. Zeitschrift für Globalgeschichte und vergleichende Gesellschaftsforschung, Heft 4., 24. Jahrgang, Leipziger Universitätsverlag, Leipzig, 2014, 132 p., ill., ff (folyóirat)
Hofer Tamás – Dobszay László – Niedermüller Péter et al: Múltunk jövője. Szabadelvűek a népi kultúráról, T-Twins Kiadó, Budapest, 1993, 172 p., ill., ff
Horváth György: A művészek bevonulása. A képzőművészet politikai irányításának és igazgatásának története 1945-1992, Corvina Kiadó, Budapest, 2015, 384 p. + CD melléklet
Ignácz Ádám (ed.): Műfajok, stílusok, szubkultúrák. Tanulmányok a magyar populáris zenéről, Rózsavölgyi és Társa, Budapest, 2015, 224 p.
IMAF 2015. 17th International Multimedia Art Festival / 17. Medunarodni festival multimedijalne umetnosti, Gallery MAS (Multimedia Art Studio Gallery), Odzaci, Novi Sad, 2015, 41 p., ill., színes (CD-ROM)
JCE. Jeune Création Européenne: Biennale d'art contemporain, Ville de Montrouge, Montrouge, 2013, 96 p., ill., színes
Jeudy, Henri-Pierre: Tárgy nélküli kommunikáció. Esszék, Elmegyakorlat, Műcsarnok-könyvek 17., Műcsarnok, Budapest, 2013, 112 p.
Jiri Kolar. Collage with an Ermine / Kolaz z Lasiczka, Mocak (Museum of Contemporary Art in Krakow), Krakow, 2012, 112 p., ill., színes
Josse, Béatrice (ed.): Nil Yalter, 49 Nord 6 Est Fonds Régional d’Art Contemporain de Lorraine, Metz, France, 2016, 62 p. ill., ff., színes
Jovián György festőművész kiállítása a Stúdió Galériában, Fiatal Képzőművészek Stúdiója, Budapest, 1985, 6 p., ill., ff
Juhász R. József – Németh Ilona (eds.): Transart Communication 3., Stúdió erté, Nové Zamky, Slovakia, 1995, ca. 42. p., ill., ff
K. Horváth Zsolt: Az emlékezet betegei. A tér-idő társadalomtörtáneti morfológiájához, Kijárat Kiadó, Budapest, 2015, 384 p.
Kaminsky, Matej: Real Processing Guide, saját kiadás, bratislava, 2016, 94 p., ill., ff
Kántás Balázs: Hűség holtig. Esszéetűd Bíró József költészetéről, Cédrus Művészeti Alapítvány - Napkút Kiadó, Budapest, 2016, 80 p., ff
Kaposi Dorka (ed.): Dobozterek magán(y)gyűjtemények, Deák17 Galéria, Budapest, 2016, 40 p., ill., színes
Károlyi Zsigmond. E.K.G., Pauker Collection 6., Pauker Holding Kft., Budapest, 2012, 64 p., ill., színes
Kárpáti Anna: “Így állunk Forte filmeken”, saját kiadás, 2016, 40 p., ill., ff (bookwork)
Katz, Vincent (ed.): Black Mountain College. Experiment in Art, The MIT Press, Cambridge (Massachussets) and London, 2016 (2003), 330 p. ill. ff
Kaye, Nick: Multi-Media. Video – Installation – Performance, Routledge, London and New York, 2007, 250 p., ill., ff
Keep Art Flat! Mail Art and the Political 1970s, Lomholt Formular Press, Denmark, 2016, 32 p., ill., színes
Kester, Grant H. (ed.): Art, Activism, and Oppositionality. Essays from Afterimage, Duke University Press, Durham and London, 1998, 318 p., ill. ff
Kis Judit: Contentment, Magyar Kézőművészeti Egyetem, Budapest, 2015, 2 p., ill., ff
Koestler, Arthur: A dajkabéka esete. A vak véletlen gyökerei, Európa Könyvkiadó, Budapest, 2002, 465 p.
Kolozsváry Marianna (ed.): A múlt szabadsága. Válogatás Alföldi Róbert fotógyűjteményéből, ARTneo – Magyar Fotográfusok Háza-Mai Manó Ház, Budapest, 2016, 292 p., ill., főként ff
Kopeczky Róna (ed.): An Introduction to the Work of Ferenc Ficzek, acb Research Lab, Budapest, 2016, 72 p., ill., ff és színes
Koridor / Corridor, tranzit.sk, Bratislava, 2015, 40 p., ill., színes
Koronczi Endre: Bianco Project 04 Collection, Limanova, Budapest, 2005, 40 p., ill., színes (bookwork)
Kőbányai János: A margón, Szépirodalmi Könyvkiadó, Budapest, 1986, 269 p.
Kukorelly Endre: A Memória-part, Magvető Könyvkiadó, Budapest, 1990, 212 p.
Kukorelly Endre: A valóság édessége, Magvető Könyvkiadó, Budapest, 1984, 104 p.
Kukorelly Endre: Három 100 darab, Élő Irodalom, Jelenkor, Pécs, 1999, 255 p.
Kukorelly Endre: Manière, Magvető Könyvkiadó, Budapest, 1986, 90 p.
Kunst Uten For Kunsten. Art Outside The Art. Mail Art + Beat Art, Agder Gamle Teater, University of Agder, Kristiansand, Norway, 2016, 32 p., ill., színes
Kurc-Maj, Paulina – Daniel Muzyczuk (eds.): Maszyna do kommunikacji. Wokół Awangardowej idei nowej typografii / A Machine for Communicating. Around the Avant-garde Idea of New Typography, Muzeum Sztuki w Lodzi, Lodz, 2015, 560 p., ill., színes
Kurc-Maj, Paulina – Pawwel Polit (eds.): Dada Impuls/e. Egidio Marzona Collection, Muzeum Sztuki w Lodzi, lodz, 2015, 244 p., ill., színes
(kiállítás)
Kürti Emese (ed.): Bosch+Bosch, acb ResearchLab, Budapest, 2016, 95 p., ill., színes
Laboratorium zmyslów. Zeszyt z cwiczeniami sklaniajacymi do odkrywania otoczenia, Osrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora, Cricoteka, Krakow, 2015, 56 p., ill., színes
Landskrona foto view: Czech Republic / A Century of Avant-Garde and Off-Guard Photography, Landskrona Foto, Landskrona, 2015, 272 p., ill., színes
László Fehér / Roman Lipski, Atlas Sztuki 71, Atlas Sztuki, Lodz, 2014, 12 p., ill., színes
(letölthető katalógus)
Legéndy Péter: Izmusdúlás. Kötetlen gondolatok a 20. századi izmusok értékeléséhez, Nemzetek Európája Könyvkiadó, Budapest, 2002, 87 p.
Legéndy Péter: Művészet és Ellenség, Szenci Molnár Társaság, Budapest, 1997, 123 p. ill., ff
LICHT I. Lichtexperimente, Bilder, Nr. 291., Fotogalerie Wien, Wien, 2016, 20 p., ill., színes
Lóska Lajos: Képtörténetek. Műterem-beszélgetések, Napkút Kiadó, Budapest, 2008, 196 p.
Löbach-Hinweiser, Bernd: Auf der Suche nach Humanität im Pfannkuchen andere mögliche Fundorte sind schon verdorben, Fruchtbare Nächte. Wie das Gehirn im Halbschlaf ohne Bewusstheit kreativ ist. Band 6., Designbuch Verlag, Cremlingen, 2012, 108 p., ill., színes
Löbach-Hinweiser, Bernd: Demokratie ist heute vor allem Diktatur des Kapitals, Fruchtbare Nächte. Wie das Gehirn im Halbschlaf ohne Bewusstheit kreativ ist. Band 9., Designbuch Verlag, Cremlingen, 2014, 112 p., ill., ff
Löbach-Hinweiser, Bernd: Einem völlig satten Magen muss man auch mal etwas anbieten, Fruchtbare Nächte. Wie das Gehirn im Halbschlaf ohne Bewusstheit kreativ ist. Band 10., Designbuch Verlag, Cremlingen, 2015, 116 p., ill., színes
Löbach-Hinweiser, Bernd: Grabräuber auf dem Friedhof des Kapitalismus, Fruchtbare Nächte. Wie das Gehirn im Halbschlaf ohne Bewusstheit kreativ ist. Band 1., Designbuch Verlag, Cremlingen, 2010, 118 p., ill., színes
Löbach-Hinweiser, Bernd: Immanuel Kant hatte einen Sessel in dem er schlafend denken konnte, Fruchtbare Nächte. Wie das Gehirn im Halbschlaf ohne Bewusstheit kreativ ist. Band 3., Designbuch Verlag, Cremlingen, 2011, 140 p., ill., színes
Löbach-Hinweiser, Bernd: Melkeimer aus der Konkursmasse des Absturzkapitalismus, Fruchtbare Nächte. Wie das Gehirn im Halbschlaf ohne Bewusstheit kreativ ist. Band 2., Designbuch Verlag, Cremlingen, 2011, 174 p., ill., színes
Löbach-Hinweiser, Bernd: Ohne diese mediale Überflutung kein Wahn, Fruchtbare Nächte. Wie das Gehirn im Halbschlaf ohne Bewusstheit kreativ ist. Band 4., Designbuch Verlag, Cremlingen, 2012, 110 p., ill., színes
Löbach-Hinweiser, Bernd: Wenn der Motor klopft wird die Mastente gestopft, Fruchtbare Nächte. Wie das Gehirn im Halbschlaf ohne Bewusstheit kreativ ist. Band 8., Designbuch Verlag, Cremlingen, 2014, 110 p., ill., színes
Löbach-Hinweiser, Bernd: Wenn erleuchtete Hirsche Schlitten durch die Vorgärten ziehen muss man vor dem Wahnsinn fliehen, Fruchtbare Nächte. Wie das Gehirn im Halbschlaf ohne Bewusstheit kreativ ist. Band 7., Designbuch Verlag, Cremlingen, 2013, 110 p., ill., színes
Löbach-Hinweiser, Bernd: Wenn es uns nicht gut geht lecken uns Politiker die Hände, Fruchtbare Nächte. Wie das Gehirn im Halbschlaf ohne Bewusstheit kreativ ist. Band 5., Designbuch Verlag, Cremlingen, 2012, 110 p., ill., színes
Lukács Viola: Do Not Trust the Mirror – Curating in Conversation with Klára Kuchta / Ne Higgy a Tükörnek – kurátori gyakorlat és diskorzus Kuchta Klárával / Ne Te Fie Pas au Miroir – conservation et conversations avec Klára Kuchta, Violuk Contemporary, Budapest, 2016, 68 p., ill., színes
Lunghi, Enrico – Yves Winkin (et al): Eppur si muove. Art and Technology, a Shared Sphere, Mudam Editions, Luxembourg – Musée des Arts et Métiers CNAM, Paris, 2015, 256 p., ill., színes
Maderuelo, Javier: Ulises Carrión, escritor, Ediciones La Bahia, Hera, Espana, 2016, 277 p.
Magyar művészek és a számítógép. Egy kiállítás rekonstrukciója, Szépművészeti Múzeum - Vasarely Múzeum, Budapest, 2016, 112 p., ill., ff., színes
Marlies Wirth (ed.): Loving the Alien. Vienna - Budapest - Łódź - Warsaw - Wrocław - Dresden, Mak, Bécs;Verlag für moderne Kunst, Nürnberg 2009, 176 p., ill, színes
Matricák 2010. Kisméretű elektrográfiai alkotások nemzetközi kiállításai / Matrices 2010. International Exhibitions of Small Electrographic Artworks, Magyar Elektrográfiai Társaság (MET), Budapest, 2010 64 p., ill., színes
Maunet-Salliet, Isabelle – Gaelle Theval (eds.): Poesia totale 1960-2010 France, Fondazione Sarenco, Verona, 2015, 142 p., ill., színes
Melvin, Jo (ed.): Five Issues of Studio International, Raven Row, London, 2015, 133 p., ill., ff (folyóirat)
Molnár Tamás: A szélmalomharcos. Molnár Tamás életfilmje, Mahvető Szamizdat Kiadó, Budapest, 2012, 356 p.
Molnár Tamás: Spion bölcsei: Válogatás a Magyar Nemzetnek és az asztalfióknak írt publicisztikákból, Molnár Tamás, 2002, 112 p., ill., ff
Morgan, Jessica – Flavia Frigeri (eds.): The World Goes Pop, Yale University Press, New Haven and London, 2016, 266 p., ill., színes
Morzuch, Maria (ed.): Ewa Partum. Nic nie zatrzyma idei sztuki / Ewa Partum. Nothing Stops the Idea of Art, Muzeum Sztuki, Lodz, 2015, 186 p., ill., ff és színes
Musilová, Helena (ed.): Rudolf Sikora. Sám proti sebe / Against Myself, Národní galerie v Praze, Praha, 2006, 300 p., ill., ff és színes
Mutató nélkül. B.A. Úr X-ben. Gróf Ferenc kiállítása, BTM Kiscelli Múzeum - Fővárosi Képtár, Budapest, 2016, 164 p., ill., ff
Múzeum: a lassú műfaj, Kultúra 2008 Nonprofit Kft., Budapest, 2015, 40 p., ill., színes
Nachbilder, Bilder, Nr. 290., Fotogalerie Wien, Wien, 2016, 20 p., ill., színes
Najmányi László – Schuller Gabriella: Yippie! Az engedetlen polgár. Gondolatok és adalékok az 1960-70-es évek Amerikájának történetéhez, Golyós Toll Kiadó, Szombathely, 2008, 352 p.
Najmányi László: SPIONS „Elitarians of the World Unite” SpyBook 108. Manifestos, Lyrics, Notes. Decoded documents from Top Secret Spions Archives, saját kiadás, 2016, 80 p.
Nannucci, Maurizio (ed.): Olivier Mosset. 1965 Custom Chevrolet Bel Air, Zona Archives - Base Progetti per l'arte Firenze, 2012, o.n. (ca. 40 p.), ill., színes
Nannucci, Maurizio: Ed/mn Edited by Maurizion Nannucci: Editions And Multuples 1967/2016, Viaindustrie Publishing, Foligno, Italy, 2016, 480 p., ill., színes
Nannucci, Maurizio: Stored Images, Zona Archives - Museion, Bolzano, 1992, o.n. (ca. 52 p.), ill., színes
Nannucci, Maurizio: Where to Start From, MAXXI, Roma, 2015, o.n. (ca. 30 p.), ill., színes
Navzájem. Společenství 70.-80. let 20. století / Mutually. Communities of the 1970s and 1980s, tranzit.cz – Dum umĕni mĕsta Brna, Praha and Brno, 2013, 44 p., ill., ff
Nemes Csaba. When politics enters daily Life / Gdy Polityka wchodzi w codziennosc, Mocak (Museum of Contemporary Art in Krakow), Krakow, 2015, 152 p., ill., színes
Nic 2 razy / Nothing twice, Osrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora, Cricoteka, Krakow, 2014, 128 p., ill., ff
Noever, Peter (ed.): Loving the Alien. Vienna - Budapest - Łódź - Warsaw - Wrocław - Dresden, MAK, Vienna – Verlag für moderne Kunst, Nürnberg, 2009, 176 p., ill, színes + DVD melléklet
Nyári, Műcsarnok, Budapest, 1991, o.n. (ca. 14 p.), ill., színes
Oravecz Júlia – Polyák Levente – Schanz Judit (eds.): Civil város. Lakatlan ingatlanok a közösségek szolgálatában, KÉK Kortárs Építészeti Központ, Budapest, 2016, 196 p., ill., színes, ff
Orbán Katalin — Gács Anna (eds.): Emlékkerti kőoroszlán. Írások György Péter 60. születésnapjára, ELTE BTK, Budapest, 2014, 560 p.
P. -Orridge, Genesis: G.P.O. versus G.P-O. A Chronicle of Mail Art on trial compiled by Genesis P-Orridge and COUM, Primary Information, New York, 2013, (1976), 104 p., ill., ff és színes
Papp Tibor: Emlékmeder. Vizuális költemények, P'Art Könyvek, Parnasszus – Tipp-Cult Kft., Budapest, 2016, 116 p.
Path and Adventure - Works by Mio Pang Fei. The 56th International Art Exhibition of La Biennale di Venezia 2015, Exhibits from Macao, China, Macao Museum of Art, Macao, 2015, 74 p., ill., színes
Pehlemann, Alexander – Bert Papenfuß – Robert Mießner (eds.): 1984! – Block an Block. Subkulturen im Orwell-Jahr, Ventil Verlag, Mainz, 2015, 288 p., ill., ff
Perenyei Mónika: A médiumok velünk vannak. Technikai képhasználat a kortárs művészetben / The media are with us. The Use of Technical Images in contemporary Art, Modern Művészetért Közalapítvány, Dunaújváros, 2012, 112 p., ill., színes
Perneczky Géza: Csata és szivárvány (Spektákulum). Jegyzetek és színpadi törekvések Keserü Ilona művészetéhez, Softgeometry, Köln, 2008, 36 p.
Perneczky Géza: Saxon-Szász polidimenzionális mezői, Nemzetközi MADI Múzeum Alapítvány, Budapest, 2002, 104 p., ill., színes
Petőcz András: A jelentés nélküli hangsor. A költői hagyaték feldolgozásának folyamata, Szépirodalmi Könyvkiadó, Budapest, 1988, 102 p.
Petőfi S. János – Benkes Zsuzsa: A multimediális szövegek megközelítései. Kérdések – válaszok, Iskolakultúra-könyvek 11., Iskolakultúra, Pécs, 2002, 154 p.
(letölthető)
Pieldner Judit: Szöveg, kép, mozgókép kapcsolatai Bódy Gábor és Jeles András filmművészetében, Doktori dolgozatok 12., Egyetemi Műhely Kiadó – Bolyai Társaság, Kolozsvár, 2015, 212 p., ill., ff és színes
Platán & Latarka Galéria – Kiállítások 2013-2016 / Platan & Latarka Gallery Exhibitions 2013-2016, Lengyel Intézet, Budapest, 2016, 96 p., ill., színes
Popper, Frank: Art of the Electronic Age, Thames and Hudon, London, 1993, 192 p., ill., színes
Potter, Caroline (ed): Erik Satie: Music, Art and Literature, Ashgate Publishing, Routledge, London- New York, (2013), 2016 368 p., ill., ff
Przesilenie / Napforduló /Solstice, Eugeniusz Geppert Művészeti Akadémia, Wroclaw, Poland, 2016, 96 p., ill., ff és színes
Publisher Rainer Pretzell. Creator and Experimentator Artists’ Books, Olomouc Museum of Art, Olomouc, 2004, 24 p., ill., színes
Rainer M. János (ed.): „Hatvanas évek” Magyarországon. Tanulmányok, 1956-os Intézet, Budapest, 2004, 509 p., ill., ff
(letölthető)
Rencontrer l'Europe – Hongrie, Édition Apollonia, Strasbourg, 2008, 78. p., ill., színes
Roman Fecik Gallery 2012-2014. Art for Collectors, Roman Fecik Gallery, Bratislava, 2014, 204 p., ill., színes
Roms, Heike (ed.) Silent Explosion. Ivor Davies and destruction in art / Ffrwydrad Tawel. Ifor Davies a Dinistr Creadigol, Occasional Papers / Cyhoeddwyd gan, Cardiff, 2015, 192 + 12 p., ill. színes
Rónai Péter. Opacne Fungujúce Umanie, Peter Rónai, 2016, 440 p., ill., színes (hardcover)
Rőczei György: DADA 100 (1916-2016), magánkiadás - New Orwell Archívum, 2016, 116 p., ill., ff, számozott: 100/72
Rőczei György: Kassák Wagner maszkjában (1915/2015), Avantgarde 100, Budapest, 2015, o.n. (ca. 116 p.), ill., ff, számozott 76/100
Röder, Kornelia – Christina Katharina May – Paul Kaiser (eds.): Außer Kontrolle! Farbige Grafik & Mail Art in der DDR / Out of Control! Color Prints and Mail Art in the GDR, Verlag der Buchhandlung Walter König, Köln, 2016, 256 p., ill., színes
Schantl, Alexandra: K.U.SCH. Renate Krätschmer und Jörg Schwarzenberger, Zeit Kunst Niederösterreich St.Pölten/Krens, No. 9., Kerber Verlag, Bielefeld, 2015, 312 p., ill. ff és színes
(kiállítás)
Rudolf Sikora. Foto(ne)odchádzanie / Photo(not)leaving, Turcianska galéria, Martin, Slovakia, 2014, o.n. (36 p.), ill., ff
Rudolf Sikora. Observer-Terrestrial / Pozemstan-Pozorovatel, Galerie Václava Sply, Praha, 1996, o.n. (24 p.), ill., ff
Sartore, Mara (ed.): My Art Guide East Central Europe. Poland, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Romania, Museums, Private Collections, Galleries, Artists, Interviews, Itineraries, Hotels, Restaurants, City Maps, Lightbox, Venice, Italy, 2016, 478 p., ill., ff és színes
Schraenen, Guy: Ulises Carrión. Dear Reader. Don’t Read, Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía, Madrid, Spain, 2016, 272 p., ill., ff (CD melléklettel)
Seers, Lindsay – Cheng Ran – Jill Magid: Czytac jak ksiazke / Reads like a book. The Book Lovers, Osrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora, Cricoteka, Krakow, 2015, 80 p., ill. ff
Shanken, Edward A. (ed.): Art and Electronic Media, Phaidon Press, 2014, 304 p., ill., színes
Shanken, Edward A. (ed.): Systems, Documents of Contemporary Art, Whitechapel Gallery, London – The MIT Press, Cambridge, Massachusetts, 2015, 240 p.
Siara Szmatloch, Lengyel Intézet, Budapest – Ars Cameralis Silesiae Superioris, Katowice, 1995, 36 p., ill., ff
Siatka, Krzysztof – Magdalena Ziolkowska (eds.): Roland Wirtz. Immediatus, Bunkier Sztuki Gallery of Contemporary Art, Kraków, 2015, 246 p., ill., színes
Simao, Catarina: UHURU. Stamp. Genealogy. Anatomy, ALCN#13, Apart Label – tranzit.sk, Bratislava, Slovakia, 2015, 96 p., ill., ff
Sitting Together / Spolocné posedenie, tranzit.sk, Bratislava, 2016, 28 p., ill., ff
SOLO VII. Catharina Freuis “Blendwerk”, Bilder, Nr. 289., Fotogalerie Wien, Wien, 2016, 16 p., ill., színes
Současná kresba / Contemporary Drawing Košice-Praha-Budapest, Make Up collective, 2009, 36 p., ill., színes
Sounding the Body Electric (booklet), Experiments in Art and Music in Eastern Europe 1957-1984 / Eksperymenty w sztuce i muzyce w Europie Wschodniej 1957-1984, Muezum Sztuki w Lodz, 2013, 32 p., ill., ff
SPACE : projects, residency lab, store, ::1999 > 2009 Space Gallery, Bratislava, 2009, 90 p., ill., színes
Spanjol, Igor (ed.): Glossary of the Present And Presence / Pojmovnik sedanjosti in prisotnosti, Moderna galerija, Ljubljana, Slovenija, 2011, 110 p.
Standeisky Éva: Gúzsba kötve: a kulturális elit és a hatalom, 1956-os Intézet – Állambiztonsági Szolgálatok Történeti Levéltára, Budapest, 2005, 450 p., ill., ff
Szombathy Bálint: A visszhangtalanság ölelésében. Fenyvesi Tóth Árpád művészete, saját kiadás, Balatonfenyves, 2016, 120 p., ill., ff., színes
Szombathy Bálint: drMáriás rendelője. Gulyás Gábor megnyitószövegeivel, Forum Könyvkiadó Intézet, Újvidék, 2016, 196 p., ill., színes
Tadeusz Kantor. Episode Three, Cricoteka, Krakkó, 2016, 24 p., ill. ff
Tadeusz Kantor. Episode Two, Osrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora, Cricoteka, Krakow, 2015, 24 p., ill., ff
(kiállított művek)
Tadeusz Kantor. Permanent Exhibition, Osrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora, Cricoteka, Krakow, 2015, 30 p., ill. ff
Tasnádi József. Joyride, Horizont Galéria, Budapest, 2016, 20 p, ill., ff
Teresa Murak. Do kogo idziesz, Galeria Labirynt, Lublin, 2012, 120 p., ill., ff és színes
Természetművészet-változatok, Műcsarnok, Budapest, 2016, 221 p., ill., színes
The 2015 Creative Time Summit: The Curriculum at the 56th International Art Exhibition of La Biennale di Venezia, Creative Time Summit, 2015, 102 p., ill., ff
The production of too many useful things results in too many useless people / A túl sok hasznos dolog termelése túl sok haszontalan embert eredményez, Fiatal Képzőművészek Stúdiója, Budapest, 2015, 4 p., ill., ff
Tóth Árpád (ed.): Képtaktikák. Makói Grafikai Művésztelep 1977-1990, Ludwig Múzeum - Kortárs Művészeti Múzeum – Neon Galéria, Budapest, 2016, 224. p., ill., színes, ff
Tóth Gábor: Szavak függönye mögül (összegyűjtött Zen szövegek), Tan Kapuja, Budapest, 2015, 280 p.
Trzy róże, Galeria Labirynt, Lublin, 2011, 50 p., ill., színes
Turner, Fred: The Democratic Surround: Multimedia and American Liberalism from World War II to the Psychedelic Sixties, The Universiy Press of Chicago, Chicago, 2015 (2013), 365 p., ill., ff
Új Stúdiósok kiállítása 1987, Fiatal Képzőművészek Stúdiója, Budapest, 1987, 22 p., ill., ff
Ulises Carrión, Arte y Parte, No. 122., Editorial Arte y parte, Santander, Espana, 2016. április-május, 176 p., ill., színes (folyóirat)
Une artiste engagée: variations sur Nil Yalter, Apres Editions, Paris, France 2016, 128 p., ill., ff (DVD melléklettel)
Váczy J. Tamás: Egy idegenvezetö magánélete (Utcakönyv 12 képben és 40 évben), Ex Libris Jepont-sorozat Ad Librum, Budapest, 2009, 128 p,. ill,. ff
Vadnyugat. Az avantgárd Wrocław története, Ludwig Múzeum – Kortárs Művészeti Múzeum, 30 p.
(kiállítás)
Vámos György (ed.): Sorshelyzetek. Emlékezések az ötvenes évekre, RTV – Minerva, Budapest, 1986, 252 p.
Vannayová, Martina – Darina Karová – Lujza Bakosová (eds.): Parallel Lives (The Project Parallel Lives - 20th Century through the Eyes of Secret Police), Association / International Theatre Festival Divadelná Nitra, 2014, 98 p., ill., ff
(letölthető)
Várnagy Ildikó: Szószobrok. Versek, rajzok, Vár ucca tizenhét könyvek 22., Művészetek Háza, Veszprém, 1997 (?), 56 p., ill., ff
Visual Poetry in Europe, Imago Mundi - Luciano Benetton Collection, Antiga Edizioni, Italy, 2016, 468 p., ill., színes
Vjera Borozaon (ed.): Close-up: Post-Transition Writings, Artycok TV, The Academy of Fine Arts in Prague, Praha, 2014, 167 p., ill., ff
Vlagyimir Majakovszkij. Tragédia 1914-2014, Avantgarde 100 (Rőczei György), Budapest, 2014, o.n. (ca. 46 p.), ill., ff
Wagner, Monika: A művészet anyagai – a modernség másik története, Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, Budapest, 2014, 243 p.
Warner, Simon: Text and Drugs and Rock’n’Roll. The Beats and Rock Culture, Bloomsbury, New York - London - New Delhy - Sydney, 2014 (2013), 522 p., ill., ff
Werkschau XXI. Maria Hahnenkamp, Bilder, Nr. 292., Fotogalerie Wien, Wien, 2016, 20 p., ill., színes
Záborszky Gábor. Fúgák. Guida – Riposta – Repercussio, Ludwig Múzeum – Kortárs Művészeti Múzeum, Budapest, 2016, 124 p, ill., színes
(kiállításról)
Zuba, Elizabeth (ed.): Not Nothing: Selected Writings by Ray Johnson, 1954-1994, Siglio Press, Los Angeles, 2014, 380 p., ill., ff és színes
Zulczyk, Jakub – Agata Bogacka: An Incident by the Stream, Bunkier Sztuki Gallery of Contemporary Art, Kraków, 2014, 24 p., ill., ff
A Nyílt Struktúrák Egyesület (OSAS) újabb kiadványai
Konstruktív-Konkrét kerestetik 1. / Constructive-Concrete Wanted 1., no. 6., Nyílt Struktúrák Művészeti Egyesület, Budapest, 2008, 72 p., ill., színes
Konstruktív, konkrét, strukturális kerestetik 2. / Seeking Constructive Concrete Structural 2., no. 8., Nyílt Struktúrák Művészeti Egyesület, Budapest, 2009, 68 p., ill., ff, színes
Kontrasztok, konkrét – absztrakt / Contrasts, concrete – abstract, no. 9., Nyílt Struktúrák Művészeti Egyesület, Budapest, 2009, 72 p., ill., ff, színes
Konstruktív – konkrét klasszikusok / Constructive – Concrete Classicals, no. 17., Nyílt Struktúrák Művészeti Egyesület, Budapest, 2012, 80 p., ill., színes
Geo-Neo-Post, no. 19., Nyílt Struktúrák Művészeti Egyesület, Budapest, 2013, 64 p., ill., ff, színes
Heimo Zobernig. CMYK, no. 19., Nyílt Struktúrák Művészeti Egyesület, Budapest, 2013, 36 p., ill., ff, színes (bookwork)
Határterek / Interspaces, no. 20., Nyílt Struktúrák Művészeti Egyesület, Budapest, 2013, 86 p., ill., ff, színes
Glattfelder, Hans Jörg: Szójegyzék, a konkrét művészet szavai és fogalmai / Glossar, Worte und Begriffe zur konkreten Kunst / Glossary, Words and Notions to Art Concrete, no. 22., Nyílt Struktúrák Művészeti Egyesület, Budapest, 2014, 72 p.
Gondolatok a fekete négyzet körül / Thoughts around the black square, no. 25., Nyílt Struktúrák Művészeti Egyesület, Budapest, 2015, 68 p., ill., színes
(letölthető)
Ornamentika–Szerialitás / Ornament–Seriality, no. 15., Nyílt Struktúrák Művészeti Egyesület, Budapest, 2011, 72 p., ill., színes
Pont, vonal mozgásban / Point, line in movement, no. 12., Nyílt Struktúrák Művészeti Egyesület, Budapest, 2010, 76 p., ill., ff, színes
Szöllősy-Nagy András (ed.): Malevics-kronológia, no. 26., Nyílt Struktúrák Művészeti Egyesület, Budapest, 2015, 104 p., ill., színes
Tér mint Tér / Space as Space, no. 23., Nyílt Struktúrák Művészeti Egyesület, Budapest, 2014, 82 p., ill., színes
Transzparencia – Átlátás / Transparency – Looking through, no. 13., Nyílt Struktúrák Művészeti Egyesület, Budapest, 2011, 72 p., ill., színes
Véletlen, mint stratégia / Chance as Strategy, no. 18., Nyílt Struktúrák Művészeti Egyesület, Budapest, 2012, 88 p., ill., ff, színes
(letölthető)
Szamizdat kiadványok (1983–1986)
Haraszti Miklós: A cenzúra esztétikája, AB Független Kiadó, Budapest, 1986, 88 p.
Haraszti Miklós: Darabbér, „Magyar Október” Szabadsajtó, Budapest, 1985, 128 p.
Kenedi János: A magyar demokratikus ellenzék válsága (előadás), ABC Független Kiadó, 1984, 80 p.
Konrád György: A cinkos, ABC Független Kiadó, Budapest, 1983, 200 p.
Konrád György: Antipolitika, AB Független Kiadó, Budapest, 1986, 138 p.
Nagy Jenő: ABC Független Kiadó Budapest 1985, ABC Független Kiadó, Budapest, 1985, 20 p., ill., ff
(Az ABC kiadó 1985-ben hozzáférhető kiadványainak katalógusa)
Orwell, George: Állati gazdaság, AB Független Kiadó, Budapest, 1984, 62 p.
Orwell, George: Ezerkilencszáznyolcvannégy, „Magyar Október” Szabadsajtó, Budapest, 1984, 192 p.
Orwell, George: Hódolat Katalóniának, AB Független Kiadó, Budapest, 1986, 128 p.