Ágnes Eperjesi: Family Album, saját kiadás, Budapest, 2006, o.n. (ca. 28 p.), ill., színes
Aknai Tamás: BEKE (Rohoé é éhogyő), Pro Pannonia Kiadó, Budapest, 2018, 512 p., ill., ff
Albers, Josef: Színek kölcsönhatása. A látás didaktikájának alapjai, MKE – Arktisz, Budapest, 172. p., ill. ff
Albert Ádám (szerk.): Gyakorlóévek 1.0: Interdiszciplináris kísérletek-kísérleti műhelyek, Művészeti és Művészetelméleti Szakkollégium, MKE, Budapest, 2016, o.n. (ca. 70 p.), színes
Albrecht D.: Violence permanente, (saját kiadás), Stuttgart, 1977, 24 p, ill, ff
Andrási Gábor – Nárai Szilvia – Százados László – Szipőcs Krisztina (eds.): Türk Péter. Minden nem látszik. All is not visible, Ludwig Múzeum – Kortárs Művészeti Múzeum, Budapest, 2018, 413 p., ill., színes
Anelli, Amadeo (ed): Gino Gini 1976 – 1983. The Mythical Image. L’immagine mitica, Edizioni Archivio Libri D’Artista, Milano, 2017, 50 p., ill., ff, színes
Angiama, Sepake – Clare Butcher – Alkisti Efthymiou et all. (eds.): Uneducation – documenta 14, Archive Books, Berlin, 2018, 384 p., ill., ff
Apicella, Rossana – Achille Bonito Oliva, Antonio Calderara: Sarenco, Galleria Amodulo, Brescia, 1970, 16 p.
Apor Péter – Apor Balázs – Horváth Sándor (eds.): The Handbook of COURAGE. Cultural Opposition and Its Heritage in Eastern Europe, Institute of History, research Centre for the Humanities, Hungarian Academy of Sciences, Budapest, 2018, 634 p.
Aprile, Francesco – Cristiano Caggiula (eds.): Asemic writing. Contributi teorici, Archimuseo Adriano Accattino, 2018, 181 p.
Astahovska, Ieva – Inga Lace (eds.): Revisiting Footnotes. Footprints of the Recent Past in the Post-Socialist Region / Tulkojot atsauces. Nesenas pagatnes nospiedumi postsocialisma regiona, Latvian Centre for Contemporary Art, Riga, 2015, 356 p., ill., ff
Babenko, Dimitrij (ed.): Utopicheskye Biblioteky, 19 p., ill., színes
Bajac, Quentin (ed.): Being Modern: Building the Collection of the Museum of Modern Art, Fondation Louis Vuitton, Paris – MoMA, New York, USA, 2017, 288 p., ill., ff és színes
Bajnai Zsolt (ed.): A kultúra szolgálatában. 20 éves a Nemzeti Kulturális Alap, NKA Igazgatósága, Budapest, 2013, 194 p., ill., színes
Baksa-Soós Attila – Miki357: Tempó, Hybridart Management Kft., Budapest, 2018, 224 p., ill., ff
Balázs Eszter – Sasvári Edit – Szeredi Merse Pál (eds.): Művészet akcióban. Kassák Lajos avantgárd folyóiratai a Tett-től a Dokumentumig (1915-1927), Petőfi Irodalmi Múzeum - Kassák Múzeum – Kassák Alapítvány, Budapest, 2017, 244 p., ill., színes
Balázs Eszter – Sasvári Edit – Szeredi Merse Pál (eds.): Art in Action. Lajos Kassák’s Avant-Garde Journals from A Tett to Dokumentum (1915-1927), Petőfi Irodalmi Múzeum - Kassák Múzeum – Kassák Alapítvány, Budapest, 2017, 244 p., ill., színes
Baracchi, Tiziana – Giancarlo Da Lio (eds.): Mailart Galaxy, Ambasciata di Venezia – Edizioni Farepoesia, Pavia, Italy, 2010, 102 p., ill, színes
Baracchi, Tiziana – Giancarlo Da Lio: L’albero della poesia. Arte e poesia dal 1989, Edizioni Farepoesia, Pavia, 2012, 120 p., ill, színes
Bátai Sándor – Kelemen Lajos: Egy nő / A Woman, Képírás Művészeti Alapítvány, Kaposvár, 2016, 36 p., ill., színes
Belluschi, Elisa (a cura di): Emilio Isgró: La “Q” di Hegel e altri particolari, Galleria Blu, Milano, 1972, 28 p., ill, ff
Below, Peter: Kaputt mortuum. Unverwertbare Rückstande, Mixed Media Box, Kitzingen, W. Germany, 1979, ca. 50 p.
Berényi Zsuzsa: Portrék. Erdély Miklós és az Indigó csoport, Képírás Művészeti Alapítvány, Kaposvár, 2011, o.n. (ca. 30 p.), ill., ff
Bernhard, Julia – Wendy Wallis (eds.): Underground + Improvisation. Alternative Musik und Kunst nach 1968 / Alternative Music and Art After 1968, Akademie der Künste, Berlin, 2018, 130 p., ill., színes
Birnbaum, Daniel – Kuo, Michelle (eds.): More than Real: Art in the Digital Age, Verlag der Buchhandlung Walther Konig / Koenig Books, London, 2018, 240 p, ill, színes
Blom, Ina (ed.): The Name of the Game: Ray Johnson's Postal Performance, National Museum of Contemporary Art, Oslo, Norway, 2003, 120 p., ill, színes
Bohár András: A fénymásolás művészetéről, Képírás Művészeti Alapítvány, Kaposvár – Szigetvári Kultúr- és Zöld Zóna Egyesület, Szigetvár, 2006, 16 p., ill., ff
Bordács Andrea - Nemes Z. Márió: Verebics Ágnes, Ateliers Pro Arts, Budapest, 2016, o.n. cc. 100 p., ill., színes
Boschi, Anna (ed.): L’Utopia. Mostra Internazionale di Arte Postale. International Mail Art Exhibition, Valmore Studio d’Arte, VIcenza, Italy, 2001, 164 p, ill, színes
Braun, Wolf (ed.): PEA 2000- Painters from everywhere in Altea, Ayuntamento de Altea, Spain, 2000, 252 p, ill, színes
Brendel János: Lakner László budapesti munkássága 1959-1973, Új Művészet Kiadó, Budapest – Niessen Buch- und Offsetdruckerei GMBH Art-Print Publishers, Essen, 2000, 190 p, ill, ff, színes
Brohánszky Ben: Delete Elite – Poetical Tendencies in Graffiti Art, Pascale De Groote, Antwerp, 2017, 96 p., ill., színes
Buergel, Roger M.: Documenta Kassel 16/06 – 23/09 (document 12 Katalog), documenta – Museum Fridericianum, Taschen, 2007, 415 p.
Caruso, Luciano – Giovanni Polara: Iuvenilia loeti, Lerici Editore, Roma, 1969, ca. 100 p.,
Cassel Oliver, Valerie: Benjamin Patterson: Born in the state of FLUX/us, Contemporary Arts Museum Houston, Houston, Texas, USA, 2012, 270 p., ill., ff és színes
Cella, Bernhard – Leo Findeisen – Agnes Blaha (eds): No-ISBN – on self-publishing, Salon für Kunstbuch, Wien, 2017, 516 p, ill, színes
Cesonis, Gintaras (ed.): Homo Vikšraitis, Kaunas Photography Gallery, Lithuania, 2017, 76 p., ill., ff
Cheney, Hannah – Rachel Rakes – Niels Van Tomme (eds.): 2 Unlimited (Reader), De Appel, Amsterdam, 2018, 48 p., ill.,színes (piros)
Cohn, Doris – Glenn Phillips – Pietro Rigolo (eds.): Harald Szeemann: Selected Writings, The Getty Research Institute, Los Angeles, 2018, 406 p., ill., ff és színes
Cseh-Varga Katalin – Czirák Ádám (eds.): Performance Art in the Second Public Sphere. Event-based Art in Late Socialist Europe, Routledge London and New York, 2018, 264 p., ill., ff
Cseh-Varga Katalin: Revolutionen, Dekonstruktion und Neo-Avantgarde. Formen abweichender Meinungsausserung in Dezső Magyar Agitátorok (1969), Ludwig Boltzmann Institut, Wien, 2017, pp. 235-247.
Cuevas, Wolf, Cristina – Isotta Poggi (eds.): Promote Tolerate Ban. Art and Culture in Cold War Hungary, the Getty Research Institute, Los Angeles, USA, 2018, 120 p., ill., színes
Da Lio, Giancarlo – TIziana Baracchi (eds.): Poesy Pavilion. Dentrofuori Biennale, Ambasciata di Venezia – Edizioni Farepoesia, Pavia, Italy, 2011, 111 p, ill, színes
Dikovich, Albert – Edward Saunders (eds.): Die Ungarische Räterepublik 1919 in Lebensgeschichten und Literatur, Ludwig Boltzmann Institut, Wien, 2017, 280 p.
Dreyblatt, Arnold – Lammert. Angela (eds.): Terry Fox: Elemental Gestures, Verlag Kettler, Dortmund, 2015, 312 p., ill., színes
Duplaix, Sophie (ed.): Hervé Fischer et l’art sociologique / and Sociological Art, Manuella Editions – Centre Pompidou, 2017, 144 p., ill., színes
Ébli Gábor (ed.): Találkozások / Encounters / Rencontres. Válogatás Szöllősi-Nagy – Nemes gyűjtemény fotóanyagából, Vince Kiadó, Budapest, 2017, 98 p., ill., színes
Ébli Gábor (ed.): Fegyelem és felfedezés / Discipline & Discovery. Válogatás Szöllősi-Nagy – Nemes gyűjtemény fotóanyagából, Nyílt Struktúrák Művészeti Egyesület, Budapest, 2018, 102 p., ill., színes
Ember Ildikó (ed.): Szépművészeti Múzeum 1906-1981. A 75 éves SZépművészeti Múzeum. Jubileumi kiállítás, Szépművészeti Múzeum, Budapest, 1981, 68 p., ill., ff
Eperjesi Ágnes: Színügyek, Szent István Király Múzeum, Székesfehérvár, 2009, 80 p., ill., színes
Erhardt Miklós: Instrumental, tranzit.ro, Cluj, Romania, 2017, 56 p, ill, ff, színes
Ernst, Wolfgang: Digital Memory and the Archive, University of Minnesota Press, Minneapolis - London, 2013, 270 p.
Fábián László – Fernando González Gortázar: Konstrukciók struktúrák a magyar építészetben és képzőművészetben. Vallomások építészetről, képzőművészetről, Építészet és Művészet - Kévés Stúdió Galéria, Budapest, 2006, 100 p., ill., színes
Federici, Francesco – Cosetta G. Saba (eds.): Cinema and Art as Archive, Mimesis International, 2014, 268 p.
Fedi, Fernanda – Gino Gini: Mappe di Viaggio. Libri d’Artista, Archivio Storico Comunale, Lodi, 2017, 80 p., ill., színes
Fedi, Fernanda: Omaggio a Mahfuz. Palazzo del desiderio, Edizioni d’arte Félix Fénéon, 2011, o.n. (ca. 24 p.), ill, színes
Fenyvesi Ottó: Dryfujaca szczelina, Művészetek Háza, Veszprém, 2014, 36 p., ill, színes
Fenyvesi Ottó: Improvisations d'@mérique, Soc & Foc, La Meilleraie-Tillay, 2015, o.n. (ca 50 p.), ill, színes
Fischer, Hervé (ed.): L’outaouais imaginaire, Hull, 1986, 39 p., ill., ff
Fischer, Hervé: Expériences de presse, Office franco-allemand pour la Jeunesse. Deautsch - Französisches Jugendwerk, Paris / Bad Honnef / France 1981 193 p., ill., ff
Fischer, Hervé: Market Art, Éditions Francois Bourin, Paris, 2016, 168 p., ill., színes
Fischer, Hervé: Nous serons des dieux, V L B Editeur; GESTATIONS edition, Montréal, 2006, 168 p., ill., színes
Fischer, Hervé: Le déclin de l’empire Hollywoodien, V L B Editeur, Montréal, 2004, 166 p., ill., színes
Flondor, Constantin – Alina Serban – Stefania Ferchedau: Constantin Flondor. Privirea care rescrie spatiul / The Gaze that Rewrites Space The Institute of the Present, Bucuresti, 2017, 32 p., ill., ff
Fowkes, Maja – Reuben Fowkes (eds.): River Ecologies: Contemporary Art and Environmental Humanities on the Danube, Translocal Institute Budapest, 2015, 154 p., ill., színes
FRANCESCHI, Kiki – Maria Pia Moschini: E sorrise del proprio metodo di misurare le distanze, Intravisione Edizioni, Firenze, 1984, 50 p., ill., ff
Frazon Zsófia (ed.): ...Nyitott Múzeum... Együttműködés, részvétel, társadalmi múzeum. Kézikönyv, Néprajzi Múzeum, Budapest, 2018, 600 p. nyitottmuzeum.neprajz.hu
Fröhlich, Dirk (ed.): Stirnnetz mit der Spinne, Nummer 30, Buchlabor, Dresden, 1992–1993, 39 p., ill., ff és színes
Gács Anna – Páldi Lívia: Little Warsaw, Műcsarnok, Budapest, 2003, 84 p, ill, színes
Gerber Pál: Neked F., Innen – Gerber Pál, Genf, 2015, o.n. ca. 30 p., ill., ff
Grigorescu, Ion – Alina Serban – Stefania Ferchedau: Ion Grigorescu. Despre artistul realist / On the Realist Artist, The Institute of the Present, Bucuresti, 2017, 32 p., ill., ff
Groys, Boris (ed.): Russian Cosmism, e-flux, New York – The MIT Press, Cambridge, Massachusetts & London, England, 2018, 249 p.
György Péter: Művészet és média találkozása a boncasztalon. Művészeti tanulmányok a művészet (története) után, Kulturtrade Kiadó, Budapest, 1995, 204 p., ill p., ff
György Péter: Múzeum, a tanuló-ház. Múzeumelméleti esettanulmányok, Szépművészeti Múzeum, Budapest, 2013. április, 406 p., ill., ff
Häffele, Claus Dieter (ed): Kunst + Ökologie. Texte zur “Umweltkritischen Kunst” des Hinweisers Bernd Löbach, Designbuch Verlag, Cremlingen, 1986, 143 p, ill, ff
Hager, Martin – Altenhofen, Marie – Metzger, Anneka (eds.): Journal der Künste, Akademie der Künste, Berlin, 2018. április, 50 p., ill., színes
Hajdu István: Bernát András. A táj konfigurációja / The Configuration of the Landscape, Paksi Képtár, Paks, 2017, 260 p., ill., ff és színes
Hegyi Dóra – László Zsuzsa (eds.): Creativity Exercises – Spaces of Emancipatory Pedagogies, tranzit.hu, Budapest, 2015, 28 p., ill., ff
Henning, Naomi – Jovana Komnenić: Raumschiff Jugoslawien. Die Aufhebung der Zeit/ Spaceship Yugoslavia. The Suspension of Time, Argobooks, Berlin, 2011, 198 p., ill., ff
Herendi Péter: Maszkok, Képírás Művészeti Alapítvány, Kaposvár, 2011, 24 p., ill., ff
Hervol, Anke – Wulf Herzogenrath – Johannes Odenthal (eds.): Schwindel der Wirklichkeit. Closed - Circuit - Videoinstallationen und Partizipation. Ein Reader / Vertigo of Reality. Closed - Circuits and Participation. A Reader, Akademie der Künste, Berlin – Verlag der Buchhandlung Walther König, Köln, 2015, 336 p., ill., színes
Hess, Hans (ed.): Art-Match-Box, Annaberg Buchholz, Germany, 2002, 44 p., ill., színes, ff
Heyden, Carola van der (ed.): Books Around the World, C. van der Heyden, Leiden, Hollandia, September 1992, 48 p., ill., ff
Honfi, Cristina – Proyecto Ooooooo: Cómo hacer paz?saját kiadás, Buenos Aires, 2018, 16 p., ill., ff
Honfi, Cristina: Ir en Tortuga, saját kiadás, Buenos Aires, 2018, 26 p., ill., ff
Horányi Özséb: Jel, jelentés, információ, kép, General Press Kiadó, Budapest, 2006, 184 p., ill., ff
Horváth Márk: Romboló virtualitás és eltűnő szimbólumok – Az ember mint véges kisebbség a digitalitás korában, Crosstalk-füzet, Budapest, 2017, o.n. (ca. 20 p, ill, színes)
Hovanyecz László: Értékteremtők 2012, Kossuth Kiadó, Budapest, 2012, 186 p., ill., ff
Huffman, Kathy Rae – Dorine Mignot (eds.): The Arts for Television, The Museum of Contemporary Art, Los Angeles, 1987, 104 p., ill., ff
Ignácz Ádám (ed.): Populáris zene és államhatalom. Tizenöt tanulmány, Rózsavölgyi és Társa – MTA Bölcsészettudományi Központ, Budapest, 2017, 320 p.
Jana Bernartová: Zero One, The Liberec Regional Gallery, Liberec, 2018, o.n. (ca. ), ill., színes
Janevski, Ana – Roxana Marcoci – Ksenia Nouril (eds.): Art and Theory of Post-1989 Central and Eastern Europe: A Critical Anthology, The Museum of Modern Art, New York, 2018, 408 p., ill., ff és színes
Janke, Eberhard (ed.): Artifictional Intelli-Gents, Edition Janus / Eberhard Janke, Berlin, 2017, 32 p., ill., ff
Janke, Eberhard (ed.): Art without Death without Art, Edition Janus / Eberhard Janke, Berlin, 2018, 32 p., ill., ff
Jesch, Birger (ed.): Gazetta. Ein internationales Mail Art Projekt mit 204 Teilnehmern aus 40 Landern, 1996, o.n. (ca. 70 p), ill, ff
Jones, David Houston: Installation Art and the Practices of Archivalism, Routledge, London - New York, 2018, 198 p., ill., ff
Juhász R. József: Képben vagy? Vizuális költemények 1986-2006, Nap Kiadó, Dunaszerdahely, 2006, 144 p., ill, színes
Juhász R. József: Szedd szét!, Nap Kiadó, Dunaszerdahely, 2008, 72 p., ill, színes
Jung, Il Kim: Kim Il Jung in the USA ‘87, Another Intentsive Incentive Production, Germany, 1987, 59 p., ill, ff
Kantor, Tadeusz: A Journey Through Other Spaces. Essays and Manifestos 1944-1990, University of California Press, Berkeley-Los Angeles-London, 1993, 432 p., ill., ff
Katharina Dohm – Justin Hoffmann – Heinz Stahlhut: Kunstmaschinen Maschinenkunst, Schirn Kunsthalle Frankfurt, Museum Tinguely Basel, 2007, 160 p, ill, színes
Kiliszek, Joanna (ed.): Dziekanka artystyczna. Fenomen kultury niezaleznej na Krakowskim Przedmiesciu w Warszawie 1972–1998. Dziekanka artystyczna. A Phenomenon of Independent Culture 1972 – 1998 on Krakowskie Przedmieście Street in WarsawAkademia Sztuk Pieknych w Warszawie Fundacja Akademii sztuk Pieknych w Warszawie, Warszawa, 2017, 403 p., ill., színes, ff
Kimpel, Harald (eds.): documenta persönlich. Weitere Erinnerungen an dies Weltkunstausstellungen, Jonas Verlag, Weimar, 2018, 144 p., ill., ff
King, Helmut: Cigarette Box People, Edition Christian Schneeberger St. Gallen, 1996, 80 p., ill, színes
Klaniczay Júlia (ed.): A Muhina Projekt. Létértelmezések Galántai György életművében / The Mukhina Project. Interpretations of Being in György Galántai’s oeuvre, Vintage Galéria, Budapest, 2018, 146 p., ill., ff és színes
Knoflíček, Tomáš: Brno Art Open 2017. Sochy v ulicích Dichtung und Wahrheit Veřejná prostranství města Brna/ Sculptures in the Streets Dichtung und Wahrheit Public Space in the City of Brno, Dům umĕnÍ města Brna, Brno, 2017, 160 p., ill., színes
Kovács-Gombos Gábor: Transzcendencia a művészetben, mint az idea “felragyogása” az anyagban, Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 2011, 192 p., ill., színes
Kowolowski, Frantisek (ed.): Formáty Transformance 89-09. Sedm pohledů na novou českou a slovenskou identitu. SBORNÍK / Formats of Transformation 89-09. Seven view on the new czech and slovak identity. READER, Dům umĕnÍ města Brna /The Brno House of Arts, Brno, 2010, 154 p., ill., ff
Kowolowski, František: Formáty Transformace 98-09. Sedm pohledů na novou českou a slovenskou identitu / Formats of Transformation, Seven views of new Czech and Slovak identity, Dům umĕnÍ města Brna /The Brno House of Arts, Brno, 2009, 268 p., ill., színes
Köpöczi Rózsa: 50 éves a Szőnyi István Képzőművészeti Szabadiskola Szőnyi István Baráti Kör, Zebegény, 2017, 64 p., ill., ff és színes
Kürti Emese: Glissando és húrtépés. Kortárs zene és neoavantgárd művészet az underground magánterekben, 1958-1970, L’Harmattan – Kossuth Klub, Budapest, 2018, 256 p., ill., ff
Lammert, Angela: Film als Skulptur?, Akademie der Künste, Berlin – Verlag Kettler, Dortmund, 2016, 168 p., ill., színes
Le Feuvre, Lisa (ed.): Failure, Whitechapel Gallery, London – The MIT Press, Cambridge, Massachusetts, USA, 2010, 238 p.
Levinson, Paul: Digital McLuhan. A guide to the information millennium, Routledge, London - New York, 2001, 226 p.
Maffei, Giorgio – Patrizio Peterlini: Arrigo Lora Totino. La parola come poesia segno suono gesto 1962–1982, Danilo Montanari Editore, Ravenna, 2015 204 p., ill. ff, színes
Malloy, Vanja V. (ed.): Dimensionism. Modern Art in the Age of Einstein, Mead Art Museum Amhearst College, Amhearst, Massachusetts – The MIT Press, Cambridge, Massachusetts, London, England and USA, 2018, 310 p., ill., színes
Marchart, Oliver: Neoismus. Avantgarde und Selbsthistorisierung (Art Exit), Edition Selene, Klagenfurt - Wien, 1997, 128 p., ill., ff
Marcucci, Lucia: Poesia visiva, Techné, Firenze, 1972, ca. 20 p., ill, ff
Matulytė, Margarita – Tatjana Luckienė-Aldag (eds.): Vitas Luckus. Biography, Kaunas Photography Gallery – Lithuanian Art Museum, Lithuania, 2014, 248 p., ill., ff és színes
Matulytė, Margarita – Tatjana Luckienė-Aldag (eds.): Vitas Luckus. Kūryba / Works, Kaunas Photography Gallery, Lithuania, 2014, 484 p., ill., ff és színes
Maurer Dóra (ed.): Wolsky András. Munkák. Works. 1994-2017, Nyílt Struktúrák Művészeti Egyesület, Budapest, 2017, 95 p., ill., színes
McKeown, Justin: Drinking Blindfolded in Zagreb, Spart Action – ExUrban Festival, Zagreb, Croatia, 2004, ca. 50 p.,
Miccini, Eugenio: Poésie est violence, Agentzia, Paris, 1971, é.n., (ca 50 p), ill, színes
Mignot, Dorine (ed.): Revision. Art Programmes of European Television Stations, Stedelijk Museum, Amsterdam, 1987, 100 p., ill., ff
Mikhail Lifschitz: The Crisis of Ugliness: From Cubism to Pop-Art, Brill, Leiden-Boston, 2018, 153 p., ill., színes
Milde, Brigitte – Hans Hess (eds.): Alphabet Project, Hans Hess, Schwarzenberg, Germany, 1992, o.n. (ca 30 p.),
Mirzoeff, Nicholas (ed.): The Visual Culture Reader (3rd edition), Routledge, London-New York, 2013, 686 p., ill., ff
Misiano, Viktor – Ruth Addison (eds.): Critical Mass: Moscow Art Magazine 1993-2007, Garage Museum of Contemporary Art, Moszkva, 2017, 392 p., ill., ff és színes
Morganová, Pavlína: A walk through Prague. Actions, performances, happenings 1949-1989, VVP AVU Research Center, Prague, 2017, 500 p., ill., ff
Mucsi Emese (ed.): Jelentés / Meaning, Robert Capa Nonprofit Kft., Budapest, 2015, 118 p, ill, színes
Murár, Tomás: Umění jako princip a zákonitost. K dějinám a metodologii umění Vojtěch Birnbauma / Art as a Principle and Pattern. Vojtěch Birnbaum’s Concept and Method of Art History, Archiv výtvarného umění, Kostelec nad Černými lesy, 2017, 148 p. ill., ff
Musneckis, Algirdas (ed.): Atkurta atmintis / Recovered Memory, Kaunas Photography Gallery, Lithuania, 2017, 48 p., ill., színes
Müller, Dietmar – Török Zsuzsanna – Trencsényi Balázs (eds.): Reframing the European Pasts: National Discourses and Regional Comparisons, Part 1. Practices and Perceptions, Brill, Leiden–Boston, 2009, 172 p.
Nagy Annamária (ed.): Ötvözet. XIII. Dunaújvárosi Acélszobrász Alkotótelep. Gosztola Kitti - Kaszás Tamás - Szalay Péter / XIII. International Steel Sculptor Workshop in Dunaújváros, Dunaferr-Art Dunaújváros Alapítvány, Dunaújváros, 2018, 84 p. ill., ff
Nagy Mercedes (ed.): Budapest Galéria 1995-2000, Budapest Galéria, Budapest, 2000, 74 p., ill., színes
Nemes Csaba: Mindennap56 / Everyday56, Knoll Galéria, Budapest, 2009, 40 p., ill., színes
Nemescu, Octavian – Alina Serban – Stefania Ferchedau: Octavian Nemescu. O muzică in asteptare / A Music in Anticipation, The Institute of the Present, Bucuresti, 2017, 32 p., ill., ff
Német Szilvi (ed.): Accumulation of Matter, saját kiadás, 2015, o.n. (ca 20 p), ill, piros nyomatok
Netmail, Peter– Juri Gik: Mail Art of East and West, saját kiadás, Gik Juri, Pushkino, Moscow, Russia, 2002, 22 p, ill, színes
Nold, Wilfried (ed.): Kreuz-Aktionen, Wilfried Nold, Franfurt, 2000, 80 p., ill., ff.
Oberst, Carmen (ed.): Kunstgeld, Blauflug Verlag, Hamburg, 2003, 76 p., ill., színes
Oliver, Julio Antonio Sanchez (ed.): Surrealismo y el mar. Surrealism and the sea, Centro de Archivos Pictoricos en Aragon, C.A.P.A., Zaragoza, Spain, 1994, o.n. ca. 120 p., ill, ff
Oltai Kata (ed.): Déri Miklós: Arcok / Faces, Robert Capa Kortárs Fotográfiai Központ & Deák Erika Galéria, Budapest, 2016, 228 p, ill, színes
Orihuela, Antonio: Teoria del bricolage. El paralogismo de la iddentitad como paradigma del viaje, Hito-Publicación 3a Edición, Palos de la Frontera, Huelva, Spain, 2001, 8 p, ill, ff
Osthoff, Simone: Performing the archive. The transformation of the archive in Contemporary art from repository of documents to art medium, Atropos Press, New York-London, 2009, 204 p., ill., ff
Pehlemann, Alexander (ed.): Warschauer Punk Pakt. Punk im Ostblock 1977-1989, Ventil Verlag, Mainz, 2018, 220 p., ill., ff
Pellegrini, Osvalda Clorari – Patrozio Peterlini (eds.): Gino Pellegrini, Danilo Montanari Editore, Ravenna, 2016, 208 p., ill., ff, színes
Pereira, Teresinka (ed.): International Poetry 59., Bluffton College, Bluffton, Ohio, USA, 1992? o.n. (ca. 10 p)
Perjovschi, Lia – Alina Serban – Stefania Ferchedau: Lia Perjovschi. Cunoastere si context / Knowledge and Context, The Institute of the Present, Bucuresti, 2017, 32 p., ill., ff
Perkins, Stephen (ed.): Textworks. Artists Working with Text/Language, Subspace, Madison, Wisconsin, 2017 8 p.
Perkins, Stephen (ed.): Girls, Girls, Girls. All Woman Show, Subspace, Madison, Wisconsin, 2017 8 p.
Perkins, Stephen (ed.): Bodyworks. Artists Working with the Body, Subspace, Madison, Wisconsin, 2017 16 p., ill., ff
Perneczky Géza: The Dolphin Trio, Innen, Budapest, 2011, 18 p.
Perneczky Géza: 77 generált grafika, Képírás Művészeti Alapítvány, Budapest, 20?? 8 p. (kis füzet)
Petőcz András: Concrete (experimentális költészet 1980–2018), Gondolat Kiadó, 2018, 296 p., ill., színes
Pfeffer, Susanne (ed.): Speculations on Anonymous Materials. Nature after nature. Inhuman, Koenig Books – documenta – Museum Fridericianum, Kassel, 2018, 502 p., ill., színes
Pinch, Trevor – Karin Bijsterveld (eds.): The Oxford Handbook of Sound Studies, Oxford University Press, Oxford, 2012, 596 p., ill., ff
Piotrowski, Piotr: Globalne ujecie sztuki Europy Wschodniej, Dom Wydawniczy REBIS, Poznan, 2018, 206 p. ill., ff
Plant, Sadie: The Most Radical Gesture. The Situationist International in a Postmodern Age, Routledge, London-New York, 2000, 1997 (1992, 1995), 223 p.
Popovics Viktória: “Whereof / il n’est pas possible / sprechen / arról / Trzena Milczec” Hungarian exhibitions in Poland in the first half of the 1970s, Muzeum Sztuki, Lodz, 2018, pp. 293-310., ill., ff
Pospiszyl, Tomáš: An Associative Art History, JRP Ringier – Les presses du réel – Dedicated to Critical Writing – Tranzit.cz, 2018. február, 304 p., ill., ff
Potter, Caroline: Erik Satie: A Parisian Composer and His World, The Boydell Press, Woodbridge, 2016, 304 p., ill., ff és színes
Prince January: “Terra Forming” Book, Klasky Csupo Publishing, Hollywood, CA, USA, 2000, 104 p., ill., színes
Radomska, Magdalena: Polityka Kierunków Neoavantgardy Węgierskiej (1966-1980), Universitas, Kraków, 2013, 548 p. + 196 p. ill. színes
Răducanu, Miriam – Alina Serban – Stefania Ferchedau: Miriam Răducanu. Cronica unui dans de camera / Chronicle of a Chamber Dance, The Institute of the Present, Bucuresti, 2017, 32 p., ill., ff
Random, Steve: Ex mero motu, o.n. (ca. 10 p.,), ill, ff
Reindl, Peter (ed.): “The Postman’s Dress – Dress the Postman”. Mail-Art Projekt Dokumentation, Stöberspass Mode + Kunst, Hamburg, 2003, o.n. (ca. 20 p.), ill, színes
Robèr, André – Daniel Van de Velde (eds): 2ère Biennale de poésie visuelle d'Ille-sur-Têt, Difusion de la Culture Contemporaine DCC, Ille-sur-Têt – Éditions K’A, 2015, 140 p, ill, ff
Robèr, André (ed): 1ère Biennale de poésie visuelle d'Ille-sur-Têt, Difusion de la Culture Contemporaine DCC, Ille-sur-Têt – Éditions K’A, 2013, 60 p, ill, ff
Rossner, Christoph - Frank Ullmann (ed.): Initiative Grenzfahrt 21. Das Erzebirge – eine europaische Kulturregion, Saachsischen Staatsministeriums Für Wissenschaft und Kunst, Germany, 2000, 48 p., ill, ff
Rőczei György: Kurt Schwitters. A revoni dicsőséges forradalom kezdete és okai, Avantgarde 100 (Rőczei György), Budapest, 2018, o.n. (ca. 76 p.), ill., színes
Röder, Kornelia – Deborah Bürgel – Pirko Kristin Zinnow (eds.): Hinter dem Horizont... kunst der DDR aus den Sammlungen des Staatlichen Museums Schwerin / Beyond the Horizon... Art of the GDR in the Collections of the Staatliches Museum Schwerin, Sandstein Verlag, Dresden, 2018, 224 p., ill., színes
Sándor L. István (ed.): Minőség, érték, mecenatúra. 25 éves a Nemzeti Kulturális Alap, Nemzeti Kulturális Alap, Budapest, 2018, 152 p., ill., színes
Sandqvist, Tom: Dada East. The Romanians of Cabaret Voltaire, The MIT Press, Cambridge, Massachusetts, London, England, 2006, 434 p., ill., ff és színes
Sarenco: Malindi 1988-1991. A Poem, a Novel, A Movie, Adriano Parise Stampatore, Verona, 1991, ca. 100 p., ill, színes
Sárkány József (ed.): XV. Országos Kisplasztikai Biennálé, Janus Pannonius Múzeum, Pécs, 1997, o.n. (ca. 150 p.), ill., ff
Sárkány József (ed.): XVII. Országos Kisplasztikai Biennálé, Janus Pannonius Múzeum, Pécs, 2001, o.n. (ca. 150 p.), ill., színes
Sasvári Edit – Hornyik Sándor – Turai Hedvig (eds.): A kettős beszéden innen és túl. művészet Magyarországon 1956-1980, Vince Kiadó, Budapest, 2018, 384 p., ff és színes
Scheppe, Wolfgang – Roberto Ohrt: The Most Dangerous Game. Band 1, Dokumente, Merve Verlag, Leipzig, 2018, 908 p., ill., ff
Schmied Andi: This Document is here to celebrate the reopening of the Southern China Mall, Trapéz Galéria, Budapest, 2018, o.n. (8 p.), ill., ff
Seregi Tamás: A jelen, Kijárat Kiadó, Budapest, 2016, 236 p.
Shalson, Lara: Performing Endurance. Art and Politics since 1960, Cambridge University Press, Cambridge, United Kingdom, 2018, 206 p., ill., ff
Siegfried Zielinski and Peter Weibel (eds.): State of Images. The Media Pioneers Zbigniew Rybczyński and Gábor Bódy, Verlag für Moderne Kunst, Nürnberg, 2011 156 p, ill, színes
Simonetti, Gianni-Emilio: A Little Fluxus Cookbook. In memoriam of Jurgis Maciunas, Fondazione Bonotto, Marostica, 2014, 99 p., ill, ff
Slavíček, Lubomír – Jana Vránová (eds.): 100 let Domu umění města Brna 1910-2010, Dům umĕnÍ města Brna, Brno, 2010, 296 p., ill., színes
Slavíček, Lubomír – Vránová, Jana: 90 let Domu umění města Brna. Historie jednoho domu: Architektura, historie, výstavy, kulturní činnost 1910-2000, Dům umění města Brna, Brno, 2000, 232 p., ill., színes
Spieker, Sven (ed.): Destruction, Whitechapel Gallery, London – The MIT Press, Cambridge, Massachusetts, 2017,
Stanionis, Vytautas V.: Nuotraukos dokumentams / Photographs for DocumentsKaunas Photography Gallery, Lithuania, 2013, 46 p., ill., ff
Stankevicius, Donatas (ed.): Nuogo kuno teorija / The Theory of a Naked Body, Kaunas Photography Gallery, Lithuania, 2016, 93 p., ill., ff, színes
Sz. Szilágyi Gábor (ed.): 1956 művészet emigrációban, Ferenczy Múzeum, Szentendre, 2006, 36 p., ill., színes
Szabó Eszter Ágnes – Fajgerné Dudás Andrea – Syporca Whandal: Szövetkezet Füzetek 1., Skhyzokhyno Studio, 2017, ca. 38 p., ill., ff
Szeifert Judit (szerk.): A lágy robot. Tanulmányok Swierkiewicz Róbertről, Új Művészet Kiadó, Budapest, 2003, 96 p., ill., színes
Székely Katalin (ed.): Bookmarks. Revisiting Hungarian Art of the 1960s and 1970s, Koenig Books, London, 2018, 222 p., ill., színes
Szkárosi Endre: Véletlenül nem jártam itt. Válogatott és új versek, AmbrooBook, Győr, 2018, 178 p.
Szőnyei Tamás: Célkeresztben a zene. Újhullámos plakátok az állambiztonsági dokumentumok tükrében, Állambiztonsági Szolgálatok Történeti Levéltára, Budapest, 2018, 26 p., ill., színes
Tari István: Kiadó a keresztút. Versek, képversek, grafikák, Forum Könyvkiadó, Újvidék, 2004, 140 p., ill., ff
Tellér Mária: Külső tájak – Belső tájak, Képírás Művészeti Alapítvány, Kaposvár, 2012, 26 p., ill., színes
The International Mail Art Group: Reaktive /Reaktiv, The International Mail Art Group, Germany, 1993, o.n. ca 50 p, ill, színes
Tóth Ferenc: Donátorok és képtárépítők. A Szépművészeti Múzeum külföldi gyűjteményének alakulása, Szépművészeti Múzeum, Budapest, 2012, 184 p., ill., színes
Tóth Ferenc: Mű–Kincs–Tár. Művészeti Közgyűjtemények Magyarországon, 1802-1906, Szépművészeti Múzeum, Budapest, 2017, 448 p., ill., ff
Truck, Fred: The Memory Bank, The Electric Bank, Des Moines University, USA, 1986, 190 p., ill, ff
Ván Janka - Szadai Levente: Társadalomelmélet.rar. Rövidített és illusztrált társadalomelméleti előadások, saját kiadás, Budapest, 2018, 49 p., ill., színes
Van Maele, Francis (ed.): Packaging Art, Luxembourg, 1998, 20 p, ill, ff
Van Maele, Francis (ed.): All About the Redfox, 2000, 24 p., ill., ff
Varga Ágota: Aczél-történetek. Beszélgetések tiltott, tűrt és támogatott kortársakkal Aczél Györgyről és a Kádár-korszakról, Alexandra Kiadó, Budapest, 2013, 392 p., ill., ff és színes
Varga Bálint András: Beszélgetések Iannis Xenakisszal, Zeneműkiadó Budapest, 1980, 155 p., ill., ff
Voorhies, James: Beyond Objecthood. The exhibition as a Critical form since 1968, The MIT Press, Cambridge, Massachusetts, London, England, 2017, 280 p., ill., színes
Vránová, Jana: 90 let Domu umění města Brna. Seznam vỳstav a katalogů, Dům umění města Brna, Brno, 2000, 160 p.
Waliczky Tamás: The Adventures of Tom Waliczky. Images and excerpts from the original scenario, Wallada Bioscop Kft., Budapest, 2011, 78 p., ill., színes
Waliczky Tamás: Photo-based New Media Works, saját kiadás, Hong Kong, 2015, 30 p., ill., színes
Weibel, Peter: Europa – Ein Umschreibeprogramm, Edition Werkstadt Graz, Graz, 2010, 20 p.
Weiss, Hildegard – Hannes Clerico: Mail-art Austellung – “Mein Partner” Kunst & Handwer – Galerico, Rosenheim, Germany, 1984, o.n. ca. 50 p., ill, ff
Welch, Chuck (ed.): Crackerjack Mail Art Vitae 1979-1981. A Compendium of Cracker Jack Kid’s First Mail Art Contacts with Friends and the Mail Art Exhibitions He Entered, Netshaker Press, Peterborough, USA, 2017. December, 76 p., ill., színes
Welch, Chuck: 1979–1984. List of Mail Art Exhibitions Entered by Chuck Welch a.k.a. Crackerjack Kid, Crackerjack Post, 174 p., ill., színes és ff
Wilson, Andrew (ed.): Conceptual Art in Britain 1964–1979, Tate Publishing, Londok, UK, 2016, 160 p., ill., színes
Wolf-Rehfeldt, Ruth: Schrift Stücke. Typewritings und Gedichte, Verlag Lutz Wohlrab, Berlin, 2016, 80 p., ill., ff
Zoń, Aleksandra – Morganová, Pavlína – Seidl, Walter: Jiří Kovanda. Jeszcze tu nie byłem / Ještě jsem tu nebyl / I Haven’t Been Here Yet, Muzeum Współczesne Wrocław, Wrocław, 2013, 140 p. ill., színes
Zornetta, Monica: Nato di Lunedí / Born on Monday. Luigi Bonotto: Una storia / Luigi Bonotto: A story, Fondazione Bonotto – Danilo Montanari Editore, Ravenna, 2016, 94 p., ill, ff
Zsikla Mónika (ed.): Rákóczy Gizella. Transzparens labirintus. Transparent Labyrinth, Vintage Galéria, Budapest, 2018, 221 p., ill., színes
Zybok, Oliver (ed.): Vladimír Houdek. Levitationen / Levitations, Hatje Cantz Verlag, Ostfildern, Germany, 2016, 160 p., ill., színes
szerző nélkül:
II. Festival de inverno (15.07 a 04.08.79-Recife-Pe-Brasil), Unicap (Universidade Catolica de Pernambuco), ca. 100 p., ill., ff
III. Nemzetközi Kisplasztikai Biennálé, Műcsarnok, Budapest, 1975, 156 p., ill., ff
III. Óbudai Képzőművészeti Tárlat: Szindbád – Óbuda, Óbuda-Békásmegyer Önkormányzata, Budapest, 2017, 71 p., ill., színes
170 godina Pošte Srbije, Beograd, 2010, 68 p., ill., színes
2.a Exposição de Arte Postal, Artever Grupo de Artes Plasticas da Amadora – Galeria Municipal, Amadora, Portugal, 1988, 30 p., ill, ff, színes
33 protagonistov historickej avantgardy, Múzeum Milana Dobesa, Bratislava, 2004, 40 p., ill., színes
33. Festményárverés – Kamaraárverés, Abigail Galéria és Aukciós Ház, Budapest, 2013, 56 p., ill., színes
90 let Domu umění města Brna. Seznam vystavenỳch pracíDům umění města Brna, Brno, 2000, 24 p.,
A Derkovits-Ösztöndíj története 1955–2005, Képző- és Iparművészeti Lektorátus, Budapest, 2006, 230 p, ill, színes
A geometria peremén / On the Edge of Geometry, OSAS, Budapest, 2018, 40 p., ill., színes
A kert / The Garden / Der Garten, Szombathelyi Képtár, Szombathely, 2001, 80 p., ill., színes
Accrochage 10. Mail art, malerei, grafik, plastik, fotografie, Anschliessend Galeriefest, St. Wendeler Druckerei und Verlag, 1984, o.n. (ca. 30 p), ill, színes
Accrochage 9. Mail art, malerei, grafik, plastik, fotografie, Anschliessend Galeriefest, St. Wendeler Druckerei und Verlag, 1983, o.n. (ca. 30 p), ill, színes
Adriano Spatola. Recenti zeroglifici, Galleria il Punto, Velletri, 1985, 16 p., ill, színes
Agnes Eperjesi & Tibor Várnagy: Przeplatane zdjecia tavate / Woven Pictures of Tavate, Mala Galeria, Warszawa, 1992, 12 p., ill., színes
Aleš Veselý, Středoevropská galerie a nakladatelství, (Central Europe Gallery and Publishing House) Prága, 1992 96 p., ill., színes
Algirdas Šeškus “Pilka bet ne pilka”, Lithuanian Photographers Association Kaunas Department, Lithuania – Le Château d’Eau, pole photographique de Tolouse, 2013, 128 p., ill., ff
André Kertész – Budapest, Paris, New York, Vintage Galéria, Budapest, 2007, 64 p., ill., ff
Artword. Archivio di nuova Scrittura, Museion Museum für moderne und zeitgenössische Kunst, Bolzano, 2003, 88 p., ill., ff és színes
Ata meséi. Ata Kandó gyermekfotói a Deák 17 Galériában / Tales of Ata. Ata Kandó’s Portraits at Deák17 Gallery, Deák 17 Gyermek és Ifjúsági Művészeti Galéria, Budapest, 2018, 45 p., ill., ff
Áttűnések ‘999, MűvészetMalom, Szentendre, 1999, o.n. (), ill., színes
Barakonyi Szabolcs: Kösz, jól!, Robert Capa Kortárs Fotográfiai Központ, Budapest, 2016, o.n., ill, színes
Becoming Animal. Petra Feriancová & Nicolás Lamas, Tenderpixel, London, 2018, 2 p.
Becoming Plant. Victoria Adam, Julia Crabtree & William Evans, Ingela Ihrman, Paloma Proudfoot, André Romao, Tenderpixel, London, 2018, 2 p.
Berlin bhf. – Tihanyi Anna fotóművész kiállítása, Robert Capa Kortárs Fotográfiai Központ, Budapest, 2015, 32 p., ill., színes
Biró Eszter: Receptkönyv / The Recipe Book, Robert Capa Kortárs Fotográfiai Központ, Budapest, 2015, 24 p, ill, színes
BLICK: New Nordic Film & Video 2001, The Nordic Institute for Contemporary Art (NIFCA), Helsinki, 2001, 26 p., ill., színes
Carin Ellberg. Sunrise, Künstlerhaus Bethanien, Berlin, 1998, o.n. (ca. 48 p.), ill., színes és ff
Cherchez la Femme. Felület / Surface, Szombathelyi Képtár, Szombathely — Haus Ungarn, Berlin, 1997, o.n. (ca. 20 p.), ill., ff és színes
Chimera Art Award & Köler Prize – Award Winners Exhibition 2015, Ekaterina Shapiro-Obermair, Anu Vahtra, Chimera-Project Gallery, Budapest, 2015, 46 p, ill, színes
Christo and Jeanne-Claude. Barrels and the Mastaba 1958-2018, Serpentine Gallery, London, 2018, 16 p., ill., színes
Christo and Jeanne-Claude. London 2018. The Mastaba, Serpentine Gallery, London, 2018, 2 p., ill., színes
Collagen. Sommerausstellungen, Kunsthaus Zug, 1986, 48 p., ill., ff és színes + 8 p. műtárgylista
Connexion/Déconnexion. Introd’@ction à la Performance, Éditation et Vente, PressesUniversitaries de Provance, Aix-en-Provance, 2017, 150 p., ill., ff
Csak művészet. 60 év a magyar képzőművészetben, Építészet és Művészet Kiadó, Budapest, 2013, 50 p., ill., színes
David Hockney. Illusztrációk hat Grimm-meséhez. A British Council vándorkiállítása, Kulturális Kapcsolatok Intézete és Kiállítási Intézmények Műcsarnok, Budapest, 1980, 36 p., ill., ff
Digital Art Factory, Palladino Editore, 2018, o.n. (ca. 62 p.), ill., színes
Drifting Borders. An Art Project about Nation, Identity and the Individual, Asian People’s Theatre Festival Society, Hong Kong, 2018, 66 p., ill., színes
Duna, Magyar Alkotóművészek Országos Egyesülete (MAOE), 2015, 131 p., ill., színes
Elképzelni egy mozgalmat. A MA Budapesten, Petőfi Iroldami Múzeum – Kassák Múzeum, Budapest, 2016, 2 p., ill., színes
Emilio Isgró: Poesie Visive, Galleria Il Traghetto, Venezia, 1966, 10 p., ill, ff
En Belgique: La Photographie romane, éditions IMAGES, Bruxelles, é.n., o.n. (76 p.), ill., ff
Éneklő Akadémia. Eseményhorizont 1983-2018, Képírás Művészeti Alapítvány, Kaposvár, 2018, 28 p., ill., színes
Eperjesi Ágnes. Az ehető én / The Edible Self, Raiffeisen Galéria, Budapest, 2012, 6 p., ill., színes
Erdély Dániel. Spidron. The Team, Pécsi Kulturális Központ, Pécs, 2007 o.n. (ca. 32 p.), ill., színes
Exponált világ / A World Revealed, Magyar Fotóművészek Szövetsége, Budapest, 2000, 24 p., ill., ff
Faces / Tváře, Galerie Rudolfinum, Praha, 2012, 80 p., ill., színes
Farkas Ádám. Jelek és olvasatok / Signs and Interpretations, Magyar Képzőművészeti Egyetem, Budapest, 2005, 172 p., ill., színes
Fehér László. Emléknyomatok, Kossuth Kiadó, Budapest, 2018, 119 p., ill., színes
Feiko Beckers. You might actually learn something, Tenderpixel, London, 2017, 2 p.
Fernanda Fedi – Gino Gini, Edizioni Peccolo, Livorno, 2017, o.n. (ca. 20 p.), ill., színes
Fernanda Fedi: L’idea di assenza 1979–1983, Galleria Spazio Temporaneo, Milano 2017, o.n. (ca 20 p.), ill, színes
FOLD: Artists' Accordion Books, Villa Terrace Decorative Arts Museum, Milwaukee, 2018, 15 p., ill., ff
Fotószuprematisták, Robert Capa Kortárs Fotográfiai Központ, Budapest, 2014, 28 p, ill, színes
From Organic Forms to Light Art. Selection of Contemporary Art, National Gallery of Modern Art New Delhi, Mumbai and Bengaluru, 2013, 128 p., ill., színes
Future Skills. Anna Fabricius, Anja Hitzenberger, Ben Gyula Fodor, Osztrák Kulturális Fórum, Budapest, 2018, 12 p., ill., színes
Gáyor Tibor: Tektonika / Tectonics, Vintage Galéria, Budapest, 2018, 80 p., ill., színes
Gdzie jest brat twój? Imre Ámos i XX wiek, Wegierski Instytut Kultury w Warszawie, 2014, 166 p., ill., színes
Geometrisch-konstruktive Kunst aus Ungarn. Reale und virtuelle Raume in ARITHMEUM, Arithmeum, Bonn – Nyílt Struktúrák Művészeti Egyesület, Budapest, 2007, 60 p., ill., színes
Geometrische Abstraktion 1910-1990, Galerie Eremitage, Berlin, 1991, 32 p., ill., színes
Geometrische Abstraktion, Galerie & Edition Schlégl, Zürich, 1983, 2 p., ill., színes
Geometrische Abstraktion, Galerie & Edition Schlégl, Zürich, 1983, o.n. (ca. 36 p.), ill., színes
Géza Perneczky. Conceptual Photography 1970s, Chimera Project Gallery, Budapest, 2017, 48 p., ill., színes
Géza Perneczky. Systematic Iterations. String Pictures, Artist Books and Fractal Graphics 1984-1995, Chimera Project Gallery, Budapest, 2017, 52 p., ill., színes
Gino Gini. The Mythical Image da Raffaello a Guercino, Piccolo Museo della Poesia, PIacenza – Edizioni Archivio Libri D’Artista, Milano, 2017, 4 p., ill., színes
Global Control and Censorship, Goethe-Institut Budapest - MODEM, Debrecen, 2018m 44 p., ill., ff
Gyönyörök kertje: a Magyar Szobrász Társaság kiállítása a Pest Center Galériában, Magyar Szobrász Társaság, Budapest, 1998, 44 p., ill., ff
Győrffy Sándor. A csend pillanata. Festmények 1987-2003 / The Moment of Silence. Paintings 1976-2003, Muravidék Baráti Kör Kulturális Egyesület, Pilisvörösvár, 2014, 176 p., ill., színes
Győrffy Sándor. A tükörkép tükre / A Mirror Image of a Mirror Image, Muravidék Baráti Kör Kulturális Egyesület, Pilisvörösvár, 2015, 192 p., ill., színes
Hagyomány és lelemény. Kortárs magyar művészeti kiállítás / Tradition et invention / Tradition and Invention, Magyar Művészeti Akadémia, Budapest, 2014, 128 p., ill., színes
Harasztÿ István és Kalmár János kiállítása, Premier Galéria, Budapest, 2002, o.n., 16 p., ill., színes
Hervé Fischer en el Museo Nacional de Bellas Artes, Museo Nacional de Bellas Artes, Buenos Aires, Argentina,
Hetero Geneitat. Tama-Pezuela, Sala d’Exposiciions Casa de Cultura – Ajuntament de Sant Cugat de Vallés, 1994, 2 x 6 p, ill, színes
Hetey – Konok, Silvan Simone Gallery, Los Angeles, 1963, 8 + 8 p., ill., ff
Hetey, Városi Művészeti Múzeum, Győr, 2005, 304 p., ill., színes
Hipertext. Tisztelet Tamkó Sirató Károlynak, Képírás Művészeti Alapítvány, 2018, o.n. (36 p.), ill., színes
Holics Gyula, Vintage Galéria, Budapest, 2015, 64 p., ill., ff
Hommage a Lantos Ferenc. Szín, Forma, Tér. Geometrikus tendenciák a kortárs magyar képzőművészetben, M21, Zsolnay Negyed, Pécs, 2015, 96 p., ill., színes
Ideológia es identitás között. Budapesti kiadás, Labor – MKE, Budapest, 2011, 20 p., ill., főleg ff
Im Fluss. Folyamatban, Osztrák Kulturális Fórum – MKE, Budapest 2011, 64 p., ill., színes
Inconnu csoport 40. 1978-2018, saját kiadás, 2018, 24 p., ill., színes
International Studio der Visuellen Kunst, Budapest, 1983, 12 p.
It’s Worth It!, saját kiadás, 2018, 4 p.
IV. Magyar Képzőművészeti Kiállítás, Műcsarnok, Budapest, 1953, 56 p., ill., ff
Janos Kalmar. Forêt Forest : Budapest, a Merlin Színházban Kalmár János, az Amadinda együttes és Kocsis Zoltán közös estjeGutenberg Press, Budapest, 1996, 30 p., ill., színes
Janos Kalmar. Találkozások / Begegnungen / Encounter, Goethe Intézet, Budapest, 2001, 16 p., ill., színes
Joseph Beuys Greetings from the Eurasian, M HKA Museum of Contemporary Art Antwerp, Antwerpen, 2017, 28 p., ill., ff
Joseph Kádár (Le Kadar). Art électro-Images / Elektrografika 1979-1996, Képírás Művészeti Alapítvány, Kaposvár, 2017, 24 p., ill., színes
Julien Blaine. Dé buts de Ro man *&, Éditions des Vanneaux, Bordeaux, 2017, o.n. (ca. 192 p.)
Kalmár János: Munkák 1978-2003, magánkiadás, Budapest, 2003, o. n., ill., színes
Karel Teige. Surrealistické koláže 1935-1951 ze sbírek Památníku národního písemnictví v Praze, / Karel Teige - Surrealist Collages 1935-1951 • from the collections of the Museum of National Literature in Prague, Středoevropská galerie a nakladatelství, Prága, 1994, 88 p., ill., ff
Károly Hopp-Halász / Imre Bak. Radiuses and Point of View, acb Galéria - acb ResearchLab, Budapest, 2017, 82 p., ill., ff és színes
Károly Kismányoky, acb Galéria - acb ResearchLab, Budapest, 2017, 80 p., ill., ff és színes
Kassákizmus 1. Új művészet. A bécsi Ma az avantgárd nemzetközi hálózataiban, Petőfi Irodalmi Múzeum, Budapest – Kassák Múzeum, Budapest, 2017, o.n. (ca. 52 p.), ill., színes
Katalin Hetey, Herman Ottó Múzeum, Miskolc, 1985, 36 p., ill., ff
Katalin Hetey, Stedelijk Museum, Schiedam, 1964, 8 p., ill., ff
Katalin Hetey, Stedelijk Museum, Schiedam, 1971, 4 p., ill., ff
Kecskés Péter: Uranographia, Képírás Művészeti Alapítvány, Kaposvár, 2012, o.n. (ca. 28 p.), ill., színes
Kelemen Zénó, Fővárosi Képtár - Kiscelli Múzeum, Budapest, 2013, 24 p., ill., színes
Kölner Künstler gegen Rassismus, 1993, o.n. ca. 50 p., ill, színes
Konkret heute in Europa, Galerie Fischer Luzern, Luzern, 1990, 40 p., ill., színes
Konok a Menton, Galerie d’Art contemporain - Palais de l’europe Avneue Boyer - Menton, 2003, 4 p., ill., színes
Konok Tamás festőművész kiállítása, Kévés Stúdió Galéria, Budapest, 2009, 2 p., ill., ff
Konok Tamás festőművész kiállítása, Xantus János Múzeum, Győr, 1980, o.n. (ca. 24 p.), ill., ff
Konok Tamás, Művészetek Háza, Pécs, 1999, o.n. (16 p.), ill., színes
Konok Tamás. Mikroludiumok, Pauker Holding Kft., Budapest, 2011, 72 p., ill., színes
Konok Tamás. Ultima Realita, Aulich Art Galéria, Budapest, 2010, 8 p., ill., színes
Konok, Stedelijk Museum Schiedam, Rotterdam, 1977, o.n. (16 p.), ill., színes
Konok. A gendolatmenet struktúrája, Fővárosi Képtár - Kiscelli Múzeum, Budapest, 2009, 312 p., ill., ff és színes
Konok. Mikroludium, Rátz Stúdió Galéria, Budapest, 1998, o.n. (60 p.), ill., színes
Konok. Natura naturata, Keresztury Dezső Városi Művelődési Központ, Zalaegerszeg, 2016, o.n. (ca. 16 p.), ill., színes
Konok. Neue Werke, Galerie & Edition Schlégl, Zürich, 1986, 4 p., ill., színes
Konok. Peintures 1974-1976, Galerie & Edition Schlegl, Zürich, 1976, o.n. (48 p.), ill., ff és színes
Konok. Peintures 1974-1978, Galerie & Edition Schlegl, Zürich, 1978, o.n. (56 p.), ill., ff és színes
Krnács Ágota: iKonok / iCons, Képírás Művészeti Alapítvány, Kaposvár, 2016, 22 p., ill., színes
Kulturkontakt. Austria. Gaststeliers 1997-98, kulturKontakt, Wien, 1998, 68 p., ill., ff
Künstler gestalten Raume, Artcore Editions, Berlin, 1986, 50 p., ill., ff
Kútvölgyi-Szabó Áron: From networks to grids. 2013-2017, Chimera-Project Gallery, Budapest, 2017, 54 p., ill., színes
L’objet préféré de l’artiste, Galerie Numaga Auvenier, Suisse, 1979, o.n. (), ill., ff
Left Performance Histories. Recollecting Artistic Practices in Eastern Europe, nGbK, Berlin, 2018, 207 p., ill., színes
Let's Talk About Nationalism! Between Ideology and Identity, Kumu Art Museum, Tallinn, 2010, 80 p.
Letni katalog Galerije Škuc 1998 / Annual Catalogue of the Škuc Gallery 1998, Galerija Škuc, Ljubljana, 1999, 96 p, ill, színes
Libri d’Artista. Artist’s Books. Dal Macro al Micro 1983-2017, Archivio Libri d’Artista – Artists’ Books Archive, Milano, 2017, 20 p, ill, színes
Light as a Feather. Hungarian Photography in New York III., New Mandat Publishing House, 2002, o.n. (ca. 32 p.), ill., ff
Little Warsaw. Selected works from the archive 1991–2014, Little Warsaw & Innen, Geneva, Switzerland, 2015, o.n. ca. 30 p., ill., színes
Lux Antal: Ex Hungaria, Képírás Művészeti Alapítvány, Kaposvár, 2011, o.n. (ca. 14 p.), ill., színes
Manu Propria. Il segno calligrafico come opera d’arte, Mart (Museu di arte moderna e contemporanea di Trento e Rovereto), 2018, 208 p., ill., színes
Márk Fridvalszki: Hagere Geometrie 2015/16Chimera-Project Gallery, Budapest, 2016, 58 p., ill., színes
Martin Parr. Tikras Pasaulis / The Real World, Kaunas Photography Gallery, Lithuania, 2017, 80 p., ill., ff és színes
Maurer Dóra grafikai munkássága 1957-1981. Nyomhagyás / nyomtatás, Magyar Képzőművészeti Egyetem – Gáyor-Maurer SUMUS Alapítvány, Budapest, 2017, 216 p., ill., ff
Maurer Dóra: Hajtogatott idő - Filmretrospektív, Rómer Flóris Művészeti és Történeti Múzeum, Győr, 2018, 6 p., ill., ff
Megszerkesztett valóság. Geometrikus festészeti kiállítás, Újpest Galéria, Budapest, 2016, 40 p., ill., színes
Metasitu. Ecumenopolis - The Whole World is One City / Ökumenopolisz - Az egész világ egy város, tranzit.hu, Budapest, 2016, 48 p., ill., színes
Microwesten. Westpakete, Microwesten, Berlin, 2011, 36 p., ill., színes
Migration of Energies II, Gandy Gallery, Bratislava, Slovakia, 2018, o.n. (ca 20 p.), ill., színes
Mimetismo in performance, Liceo Artistico di Venezia – Succursale dello Spirito Santo – Artestudio Morandi, Pontenossa – Crossing Arte Club, Portogruaro, Italy, 2001, o.n. (ca. 50 p.), ill, ff
Molnár Sándor TUMO. Akvarellek, Tusrajzok, Missionart Galéria, Budapest, 2017, o.n. (ca. 24 p.), ill., színes
More Works by Ray Johnson. 1951-1991, Goldie Paley Gallery, Moore College of Art and Design, Philadelphia, 1991, 30 p., ill., ff, színes
Nadine Agostini. La cerise sur le gâteau, Gros Textes, 2017, 80 p.
Nemes Csaba: Állj ide!, Fővárosi Képtár – Kiscelli Múzeum, 2010, 68 p, ill, színes
Nemes Márton. Megfestett képek / Painted Paint, Paksi Képtár, Paks, 2015, 32 p., ill., színes
No Pain No Gain. Joao Tabarra, Museu do Chiado, Lisboa, 2000, 48 p., ill., színes
Nuire n˚3. Art textuel et poésies visuelles (special Japon), Editions K’A, Ille sur Têt, France, 2017, 154 p., ill., ff
Optimista kiállítás. Erdély Miklós és a Magyar Képzőművészeti Egyetem. 1946–2018, MKE, Budapest, 2018, 54 p.
Ország László: Kőrös-torok, Képírás Művészeti Alapítvány, Kaposvár, 2010, 26 p., ill., színes
Oskar Manigk, 79 Zeichnungen Galerie Born, Berlin 2013, 64 p., ill., színes
Palkó Tibor. Képek / Pictures 1987-1990, saját kiadás, Budapest, 1990, o.n. (ca. 32 p.), ill., ff és színes
Párizs – Budapest 1890-1960. Képzőművészeti kapcsolatok Párizs és Budapest között, Virág Judit Galéria, Budapest, 2017, 424 p., ill., színes
Pavel Rudolf, Jiri Valoch, Galerie Lindnder, Wien, Austria, 1992, o.n. (ca. 50 p.), ill., ff
PERTU No. 10. Károly Hopp-Halász, Peter Rónai, Art Gallery Nové Zamky, 2013, 28 p., ill., színes
Péter Szalay, acb Galéria, Budapest, 2017, 68 p., ill., színes
Petr Dub. Reframed / Unframed, Praha, 2010, o.n. (ca. 100 p.), ill., színes
Portrat einer Stadt. Menschen an unserer Seite, Kunst-Keller Annaberg e.V., Annaberg-Buchholz, 2001, 64 p., ill. ff
Re:View, saját kiadás, 2018, 20 p., ill., színes
Réalités Nouvelles hors le murs, Peking 2014, 117 p., ill., színes
Repräsentanten aus Ungarn. Konstruktive Malerei und Skulptur. Imre Bak, Tamás Gaál, István Haász, Tamás Konok, István Nádler, ACP Galerie, Zürich, 2001, 4 p.
Rimaldas Vikšraitis. Tikras Pasaulis / The Real World, Kaunas Photography Gallery, Lithuania, 2017, 80 p., ill., ff és színes
Risk Factors. Archives of Cultural Opposition, Courage, Budapest, 2018, 102 p.
Rudolf Samohejl. Federace Vztahu / Federation of the Relations, Nevan Contempo, Praha, 2017, 100 p., ill., ff
Santopalato. Szent szájpadlás, Koreai Kulturális Központ, Budapest, 2018, 50 p. ill., színes
Saša Tkačenko: Oh yeah... Oh yeah..., Contemporary Art Gallery, Subotica, Serbia, 2017, o.n. (ca. 96 p.), ill., színes
Schaár Erzsébet (1908-1975). V. Budapesti Nemzetközi Kisplasztikai Kiállítás, Műcsarnok, Budapest, 1981, 8 p., ill., színes
Scheffer Galéria. Tizenöt év, tizenöt művész, Scheffer Galéria, 2007, o.n. (40 p.), ill., színes
Second Wrap. 34 Nachträge zu Christo’s Reichtagsverhüllung, Dussa Phi Verlag, 1998, 72 p, ill, színes
Shape of Light. 100 years of Photography & Abstract Art, Tate Modern, London, 2018, 2 p., ill., ff és színes
Siliconvalse. Hungarian Reality, Dům umĕnÍ města Brna /The Brno House of Arts, Brno, 2015, 47 p., ill., színes
St. Matrix. Der offene Zustand kann nicht gespeichert werden, Kisfaludy Galéria, Balatonfüred, 2017, o.n. (ca. 48 p.), ill., színes
Sustainable Development. Hejettes Szomlyazók: Borgyingó / Substitute Thirsters: Burgyingó (Based on a true story!), acb ResearchLab, Budapest, 2018, 332 p., ill., ff és színes
Szabó Ádám: War Games, Paksi Képtár, Paks, 2017, 32 p., ill., színes
Szilvitzky Margit, Szent István Király Múzeum, Székesfehérvár, 1979, o.n. (ca. 16 p.), ill., ff
Szinyova Gergő. Late Works / Kései munkák, Paksi Képtár, Paks, 2013, 28 p., ill., színes
Talált geometria / Found Geomtery, Nyilt Strukturák Művészeti Egyesület (OSAS), Budapest, 2018, 92 p. ill., színes
Talált Pixelek / Found Pixels. Bp. Szabó György – Palotai Gábor, Ferenczy Múzeumi Centrum, Szentendre, 2018, 33 p., ill., színes
Tamas Konok, Stedelijk Museum Schiedam, Rotterdam, 1964, 8 p., ill., ff
Tamas Konok, Stedelijk Museum Schiedam, Rotterdam, 1971, 6 p., ill., ff
Tamas Konok. Budapest und Paris, Galerie Laubli, Zürich, 1967, 4 p., ill., ff
Tev ir pienakusas 1243 zinas. Dzive pirms interneta. Pedeja paaudze, Latvijas Nacionalais Makslas Muzejs, Riga, 2017, 16 p., ill., ff
The Avant-Garde & The State, Muzeum Sztuki, Lodz, 2018, 352 p., ill., ff és színes
The Flower in the Mirror and the Moon in the Water. Hu Huiming, saját kiadás, 2018, o.n. (ca 60 p.), ill., színes
Thomas Konok, Musée des Beaux-Arts, Le Chaux-de-Fonds, 1979, 4 p.
Thousend Cubic Centimetres, Geometric Miniatures in Dimensions, Galerie De Sluis, Leidschendam, The Netherlands, 1988, 80 p., ill., ff
Tranker Kata. Hiányzó végtelen / Unaccounted Perpetuity, Paksi Képtár, Paks, 2017, 32 p., ill., színes
Türk Péter (1943-2015) életműkiállítása. Minden nem látszik / Retrospektive. All is not visible, Ludwig Múzeum – Kortárs Művészeti Múzeum, Budapest, 2018, o.n. (ca. 48 p.), ill., színes
Új kollázsok, Magyar Festők Társasága, Budapest, 2012, 48 p., ill., színes
Újlak, Az Újlak Csoport kiadványa, 1992 május, o.n. (ca. 30 p, ill, ff)
Vadnai Galéria, Vadnai Galéria, Budapest, 2003, 48 p., ill., színes
Város vs Természet, Deák 17 Gyermek és Ifjúsági Művészeti Galéria, Budapest, 2018, 52 p., ill., színes
Vass László Gyűjtemény, Art V. Premier, Veszprém, 2004, 50 p., ill., színes
Vera Molnar, Vintage Galéria, Budapest, 2018, ca. 96 p., ill., ff és színes
Verwundete Landschaft – heile Welt, Galerie Babel, Heilbronn, 1983, ca. 40 p., ill., ff
VII. Budapesti Nemzetközi Kisplasztikai Kiállítás / 7th International Small Sculptures Exhibition of Budapest, Műcsarnok, Budapest, 1987, 280 p., ill., ff
VIII. Budapesti Nemzetközi Kisplasztikai Triennálé / 8th International Small Sculptures Triennial of Budapest, Műcsarnok, Budapest, 1990, 328 p., ill., ff
VIII. International Light Symposium and exhibition. Reflections, Refractions, House of Arts, Pécs, 2010, o.n. (16 p.), ill., színes
Waclaw Szpakowski (1883-1973). Ritmikus vonalak / Rhythmical Lines, Wroclawi Kulturális és Művészeti Központ, Wroclaw, 2018, 120 p., ill., ff és színes
Works and Words, De Appel, Amsterdam – Roma Publications, Amsterdam, 1979 / 2018, 92 p., ill., ff