(1) Mióta készítesz installációt?
1988.
(2) Mivel indokolod, hogy installációt készítesz, és nem valami mást?
Mert az installáció nem valami más, hanem installáció.
(3) Mit gondolsz a munká(i)dról?
Ha az installációkra gondolsz, akkor azt kell mondanom, hogy - elő és utó -, nemegyszer motiváló tanulmányai a performance előadásaimnak. Sokszor velük együttjáró dolgok.
(4) Milyen különbségeket látsz az általad ismert installációk és a saját munkád között?
Én a szakralitást helyezem előtérbe, s nemegyszer ütköztetetem a konzumtársadalom udormány jelképtermékeivel.
(5) Mit gondolsz a hagyományos mű és az installáció viszonyáról?
Minden mű hagyományossá alacsonyodik egy idő után.
(6) Mi határozza meg az installáció méreteit és anyagait?
Semmi.
(7) Tudnál-e mondani egy legkisebb és egy legnagyobb installációt?
Egy sejt <-> univerzum.
(8) Van-e olyan tárgy vagy idea, amely nem installálható?
Nincs.
(9) Milyen szerepe van a környezetnek az installálásban?
Meghatározó.
(10) Látsz-e valamilyen okot, ami az installáció lehetőségeit korlátozza?
Pénz.
(11) Szívesen készítesz-e felkérésre vagy megrendelésre installációt?
Ja, persze.
(12) Mi a véleményed az installáció megőrzéséről?
Szerencsés dolog, de egy jó leírás alapján minden reprodukálható, vagy más értelemmel töltve felépíthető.
(13) Megállapítható-e, egy installáció értéke és milyen módon?
Meg. Az alkotó szellemisége, vagy ismertsége szerint.
(14) Egy dokumentumban megőrzött installációra milyen szerzői jogok érvényesek?
Fogalmam sincs.
(16) A te kérdése(i)d és a rá adott válasz(ok)
Miért nincs gesztenyetortából a Parlament?