(1) Mióta készítesz installációt?
1989 óta.
(2) Mivel indokolod, hogy installációt készítesz, és nem valami mást?
Azért, mert egy autonóm nyelvet szeretnék kidolgozni.
(3) Mit gondolsz a munká(i)dról?
Elfogult vagyok a német expresszionizmus, a proletár művészet és a futurizmus irányában. „Boldogság”, „Az élet értelme a boldog munka” - ez a munkám (foglalkozásom).
(4) Milyen külöbségeket látsz az általad ismert installációk és a saját munkád között?
Mindegyik egy projektből indul ki.
(5) Mit gondolsz a hagyományos mű és az installáció viszonyáról?
Ez két különböző dolog..., de túl sok mindent kell e kérdés megválaszolásához figyelembe venni, mérlegelni.
(6) Mi határozza meg egy installáció méreteit és anyagait?
A természeti elemek, ezek a környezethez tartoznak a művek autonómiájáért.
(7) Tudnál-e mondani egy legkisebb és egy legnagyobb installációt?
Emily Joe Cronic című nagy installációja 1997. december 22-én Bresciában, kis installáció: a Point of View (Nézőpont) Monticelli Brusatitól, szintén Bresciában, 1996. szeptember 21-én.
(8) Van-e olyan tárgy vagy idea, amely nem installálható?
Egy 100 kilogramos arany öntvény Budapest közepén.
(9) Milyen szerepe van a környezetnek az installálásban?
Nélkülözhetetlen ezekhez a teátrális munkákhoz.
(10) Látsz-e valamilyen okot, ami az installáció lehetőségeit korlátozza?
A W.C. Egy W.C.-ben igen nehéz installációt készíteni.
(11) Szívesen készítesz-e felkérésre vagy megrendelésre installációt?
Művész barátok, egy közösség, galériák, műkritikusok felkérésére.
(12) Mi a véleményed az installáció megőrzéséről?
Annak megőrzése, ami nem megőrizhető.
(13) Megállapítható-e egy installáció értéke, és milyen módon?
Rendben van, hogy ára van: mindennek van ára.
(14) Egy dokumentumban megőrzött installációra milyen szerzői jogok érvényesek?
Ne vedd az életet túl komolyan!
(16) A te kérdése(i)d és a rá adott válasz(ok):
Kellemes húsvéti ünnepeket!