(1) Mióta készítesz installációt?
Négy éve.
(2) Mivel indokolod, hogy installációt készítesz, és nem valami mást?
Arra az elhatározásomra, hogy weben alapuló művészettel foglalkozzam, az késztetett, hogy mint művészt érdekelt a vizuális és szociális/ politikai tapasztalat és a technikai tapasztalat kombinálása a műveimben. Nem csak az installációt akartam magamnak felfedezni.
(3) Mit gondolsz a munká(i)dról?
Úgy érzem, a műveim hatásosak és magukban rejtik azt a lehetőséget, hogy felébresszék az igényt egy nyitott társadalomra, amely áthidalja a kulturális különbségeket.
(4) Milyen különbségeket látsz az általad ismert installációk és a saját munkád között?
A web-alapú művészet területén a legutóbbi, „Glass Houses” című honlapom egy arra irányuló új megközelítésemet illusztrálja, hogy család- és személyes történeteket szociális / politikai keretek között tanulmányozzak.
(5) Mit gondolsz a hagyományos mű és az installáció viszonyáról?
Mint egy, az új technikák iránt érdeklődő művész, azt hiszem, a hagyományos mű és az installáció kapcsolata próbára lesz téve. Különösen most, amikor az elektronika korába léptünk.
(6) Mi határozza meg egy installáció méreteit és anyagait?
A művész és az elképzelései. Az anyagiak is fontos szerepet játszanak.
(8) Van-e olyan tárgy vagy idea, amely nem installálható?
Talán igen, de ha pénz van rá, szinte minden megvalósítható.
(9) Milyen szerepe van a környezetnek az installálásban?
Az installációim általában meghatározott helyre készülnek.
(10) Látsz-e valamilyen okot, ami az installáció lehetőségeit korlátozza?
Rendszerint az anyagiak.
(11) Szívesen készítesz-e felkérésre vagy megrendelésre installációt?
Igen, érdekelnek a megbízásos munkák.
(12) Mi a véleményed az installáció megőrzéséről?
Szerintem a dokumentáció nagyon fontos.
(13) Megállapítható-e egy installáció értéke, és milyen módon?
Igen, a művész által.
(14) Egy dokumentumban megőrzött installációra milyen szerzői jogok érvényesek?
Nem értek a szerzői joghoz ebben a vonatkozásban.