(1) Mióta készítesz installációt?
Többszöri kezdés (installálás)
1948-tól grafikák, 1957- fotózás, 1967- szobrok (fa, kerámia, kő), 1967- fotogramok, 1968- tűzzománcképek, 1988- kollázsok, 1990- elektrografikák, 1992- drótkefeképek, 1994- „bélyeg”-kivágások, -kollázsok, 1995- indigóvasalások, Network, kevert technikák
(2) Mivel indokolod, hogy installációt készítesz, és nem valami mást?
Az új iránti érzékenység, új kifejezési formák keresése.
(3) Mit gondolsz a munká(i)dról?
Esetenként zavar, hogy munkáim többségét nem tudják (szerencsére) beskatulyázni.
(4) Milyen különbségeket látsz az általad ismert installációk és a saját munkád között?
Nincs hozzá elég információm.
(5) Mit gondolsz a hagyományos mű és az installáció viszonyáról?
Az installációt a szemléletváltozás, környezetváltozás indokolja.
(6) Mi határozza meg az installáció méreteit és anyagait?
Semmi nem köti, így meg sem határozza.
(7) Tudnál-e mondani egy legkisebb és egy legnagyobb installációt?
Nem.
(8) Van-e olyan tárgy vagy idea, amely nem installálható?
Nincs.
(9) Milyen szerepe van a környezetnek az installálásban?
Jelentős.
(10) Látsz-e valamilyen okot, ami az installáció lehetőségeit korlátozza?
A vaskalaposság, az alkotások (bármilyen műfajú) múzeum-szemléletű, konvencionális megítélése.
(11) Szívesen készítesz-e felkérésre vagy megrendelésre installációt?
Felkérésre, a Networkben igen. Megrendelést életemben még nem kaptam.
(12) Mi a véleményed az installáció megőrzéséről?
Nem mindig könnyű dolog. Komoly - főleg technikai - felkészültséget igényel.
(13) Megállapítható-e, egy installáció értéke és milyen módon?
Megállapítható - paradox módon egyelőre a régi, hagyományos módszerekkel.
(14) Egy dokumentumban megőrzött installációra milyen szerzői jogok érvényesek?
Nem tudom, - de a szerzői jogok elkopni látszanak.