(1) Mióta készítesz installációt?
1986 óta.
(2) Mivel indokolod, hogy installációt készítesz, és nem valami mást?
Disznók uralják a világot, ezért csinálok installációt/disznó műsorokat/exPOPORCokat Európában és mail art instal't + művészbélyeg instal't + festészet instal't szobor instal't + fotó instal't + poszter instal't + stb.
(3) Mit gondolsz a munká(i)dról?
Mindig fejlődnöm kell... ezért mindennap dolgozom/alkotok.
(4) Milyen különbségeket látsz az általad ismert installációk és a saját munkád között?
A munkáim disznókról és az emberi disznóságról szólnak - 2 lábú disznók - viva Dada. Hommage a Otto Dix, Georg Grosz.
(5) Mit gondolsz a hagyományos mű és az installáció viszonyáról?
Kiegészítik egymást.
(6) Mi határozza meg az installáció méreteit és anyagait?
+- 300-tól 600 m2...; üveg keretek/üveg vitrinek/üveg keretes asztal/stb...
(7) Tudnál-e mondani egy legkisebb és egy legnagyobb installációt?
Legnagyobb: 600 m2 vagy több vagy... Legkisebb: egy fa doboz mint a Hyde park sarkon vagy egy asztal vagy...
(8) Van-e olyan tárgy vagy idea, amely nem installálható?
Nem, minden lehetséges.
(9) Milyen szerepe van a környezetnek az installálásban?
Az okoz-tól a HATÁS(ok)-ig
(10) Látsz-e valamilyen okot, ami az installáció lehetőségeit korlátozza?
Cenzúra! Minden lehetséges. Pénz.
(11) Szívesen készítesz-e felkérésre vagy megrendelésre installációt?
Mindkettőre.
(12) Mi a véleményed az installáció megőrzéséről?
Majdem nagyon fontos, természetesen.
(13) Megállapítható-e, egy installáció értéke és milyen módon?
Igen... attól függ.
(14) Egy dokumentumban megőrzött installációra milyen szerzői jogok érvényesek?
Se szerzői jog, se tiszteletdíj, se elitizmus, se zsűri csak csere, segítség, testvériesség.